ال جی تولیدکننده باتری گلکسی اس 8 سامسونگ

سامسونگ برای تولید باتری‌های گلکسی اس 8 از ال جی کمک خواهد گرفت

رسانه‌های کره‌ای ادعا می‌کنند که سامسونگ قصد دارد برای تامین باتری‌های گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) از شرکت LG Chem، زیر مجموعه شرکت مادر ال جی کمک بگیرد. این در حالیست که پیش از این نیز سامسونگ برای تامین ماژول دوربین برخی از گوشی های هوشمند خود از یک شرکت دیگر زیر مجموعه ال جی به نام LG Innotek کمک گرفته بود. لازم به ذکر است که هنوز این خبر از سوی دو کمپانی تایید نشده است.

هرچند که سامسونگ رسما تولید گوشی گلکسی نوت 7 خود را متوقف کرده؛ اما به نظر می‌رسد که هنوز این محصول ناموفق تاثیر منفی خودش را به صورت کامل به پیکره سامسونگ وارد نکرده است. هفته گذشته حدود 2 میلیون دیوایس گلکسی نوت 7 در دست مشتریان بود که همگی مجبور بودند با توجه به فراخوان منتشر شده آن‌ها را به سامسونگ بازگردانده و گوشی دیگری از سری گلکسی را خریداری کرده یا به صورت کامل بازپرداخت آن را تحویل بگیرند.

پس از تعویض گلکسی نوت های قدیمی معیوب و حادثه آفرین با نسخه‌ی جدید آن‌ها، باز هم خبر انفجار دو دیوایس تعویض شده در رسانه‌ها منتشر شد تا سامسونگ را مجبور به از رده خارج کردن این عوض از خانواده گلکسی نوت به صورت کلی کند؛ هرچند که متاسفانه این شرکت کره‌ای هنوز هم علت اصلی انفجارهای اخیر را کشف نکرده است.

در طول نخستین فراخوان، سامسونگ به خاطر باتری معیوب و انفجارهای به وجود آمده سرزنش شد و تصمیم گرفت تا وظیفه تامین باتری‌های این محصولات را از Samsung SDI سلب کرده و به یک شرکت چینی به نام ATL بدهد. پس از دومین فراخوان دیگر باورکردنی نبود که مشکل به وجود آمده مربوط به باتری‌های جدید ساخت ATL بوده که در داخل گلکسی نوت 7 جای گرفته و منجر به داغی بیش از حد و در نهایت انفجار گوشی می‌شود. با این حال قاب پیش بینی خواهد بود که سامسونگ خط قرمزی بر روی این شرکت چینی کشیده و کمپانی دیگری را به عنوان تامین کننده باتری دیوایس های گلکسی اس 8 ، پرچمدار سال آینده خود معرفی خواهد کرد.

ال جی تولیدکننده باتری گلکسی اس 8 سامسونگ

LG Chem، تامین کننده احتمالی باتری‌های گلکسی اس 8

گزارش جدیدی از سوی رسانه‌های کره‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند مدیران سامسونگ در حال رایزنی با شرکت ال جی هستند تا از این پس LG Chem به عنوان تامین کننده اصلی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) شناخته شود.

این نخستین باری نیست که سامسونگ قصد همکاری با رقیب سنتی خود، ال جی را خواهد داشت. این شرکت پیش از این نیز برای برخی از محصولات خود از ماژول های دوربین ساخت شرکت LG Innotek به عنوان بخشی از شرکت مادر ال جی استفاده کرده است. البته هنوز قرارداد تامین باتری‌های گلکسی اس 8 بین دو شرکت منعقد نشده و باید دید که آیا بار دیگر این دو غول تکنولوژی کره‌ای بار دیگر رقابت را کنار می‌گذارند تا همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز کنند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*