آیفون 7 جت بلک

کیفیت بد آیفون 7 جت بلک برای کاربرانش دردسر ساز شد؛ رسوایی اپل در راه است؟

روز گذشته یکی از کاربران آیفون 7 جت بلک شرکت اپل ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد با نصب یک قاب محافظ پشتی بر روی گوشی و سپس جداسازی آن، نوشته‌های چاپ شده بر روی قاب پشتی به کلی کنده شده و یا جا به جا می‌شوند. در حالی که اپل در ارتباط با این موضوع هیچ واکنشی را نشان نداده اما به نظر می‌رسد بی‌دقتی و عدم ارائه کیفیت بالای تولید از سوی کوپرتینویی‌ها موجب بروز چنین مشکلی شده است.

هرچند که iPhone 7 Jet Black یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای عاشقان آیفون های جدید کمپانی اپل خواهد بود؛ اما نکاتی در اینجا وجود دارد که شما قبل از خرید مدل ویژه جت بلک آیفون باید آن‌ها را بدانید. در حال حاضر اپل تایید کرده است که آیفون 7 جت بلک و البته نسخه فبلتی آن استعداد دریافت خش بر روی قاب خود را دارند و حتی تست‌های مختلف صورت گرفته نیز این قضیه را ثابت می‌کند. اما با توجه به مسئله‌ای که اخیرا مطرح شده این تنها مشکل آیفون های مدل جت بلک شرکت اپل نخواهد بود.

تعدادی از کاربران به تازگی متوجه قضیه‌ای جالب در خصوص آیفون 7 جت بلک شده‌اند که می‌تواند میزان فروش این محصول را به شدت به خطر بیندازد. این کاربران ادعا می‌کنند که نوشته‌های بخش پشتی این گوشی که شامل جمله‌های همیشگی همچون «آیفون» و «ساخت اپل در کالیفرنیا» بوده لغزان هستند و هر لحظه ممکن خواهد بود کنده شوند. به طور دقیق‌تر اگر شما از یک قاب محافظ شفاف برای قاب پشتی آیفون 7 جت بلک خود استفاده کنید، کلمات درج شده در قسمت پشتی می‌توانند تکان خورده و یا حتی از گوشی جدا شده و به قاب بچسبند!

ّآیفون 7 جت بلک

همانطور که شما در ویدیو زیر می‌توانید مشاهده کنید، فردی یک قاب شفاف را نصب کرده و سپس حذف آن موجب شده تا نوشته‌های چاپ شده بر روی قاب پشتی همراه با آن کنده شوند. هرچند به نظر نمی‌رسد که این مشکل مربوط محافظ استفاده شده باشد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که این مشکل در طول فرآیند تولید آیفون 7 جت بلک به وجود آمده و در واقع کیفیت بد آن باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

در حال حاضر اپل هیچ واکنش رسمی را به این موضوع نداشته است. اگر شما هم یکی از خریداران آیفون های مدل جت بلک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا اطلاع ثانوی و پس از مشخص شدن تکلیف این خبر از محافظ پشتی برای گوشی خود (هرچند که به شدت مدل جت بلک مستعد خش گیری است) استفاده نکنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. خدایی که اپل بدرد نمیخوره
    با اینکه همیشه محافظ داشت هم خش افتاد هم نقطه نقطه شد هم باطریش به ۸۵ درصد رسیده ظرف یک سال استفاده الانم که نحریم شده والا که مفت گرونه شرکت متقلب دروغگو ضد خش کجا بود بابا رنگشم میره بخدا خش که هیچ

  2. رنگ جت بلک واقعا خیلی خوشگله ان شالله به این زودیا بدستم میرسه

  3. من از هیچ برندی طرفداری نمیکنم ولی از وقتی آیفون 6مو گم کردم و خیالم راحت بود که کسی نمیتونه بهش دسترسی داشته باشه و میشه گوشی رو ردیابی کرد دیگه سمت هیچ برند دیگه ای نرفتم چون یه گلکسی اس 4 داشتم قبلش که منو بیچاره کرده بود!کسایی که میگن سامسونگ و هر برند دیگه ای.. !کمتر کسی پیدا میشه که گوشیش رو از برند قبلش تغییر بده به ایفون ولی دوباره برگرده سره برنده قبلیش!!!! من فکر میکردم محدودیتای ایفون برای بلوتوث اذییتم کنه ولی به هیچ عنوان اینطوری نبود و فقط چیزی که به ادم انتقال میده حسه خوبه!!! اپل گوشی نمیفروشه کیفیت و حس خوب میفروشه
    فردا دارم جت بلک میگیرم نتیجه ی این کیلیپ رو براتون میذارم که الکی هرچیزی رو باور نکنید!!!! والا

  4. خخخخخخ بزین کنار بابا
    فعلا که هم اپل و هم نت سامی منفجر میشن خخخخ
    خوراک داعشی ها برای حرکات انتحاری هست
    خدا برکت بده گوشی های وین فون رو که هر چند وقت یکبار میگن توی تیر اندازی جون کسی رو نجات داده خخخ

  5. من طرفدار پروپاقرص سامسونگ هستم معتقد هستم که آیفون … بومممممم
    طرفداری خوبی بود!

  6. خدا رو شکر یه بهونه پیدا کردیم جت بلک نخریم…

  7. من طرفدار پروپاقرص سامسونگ هستم معتقد هستم که آیفون از ارزش خرید بسیار پایینی برخوردار است
    ولی هر سیستم و دستگاهی که ساخت بشر حتما ایراد هایی خواهد داشت
    هنوز هم دارم حسرت برند نوت سامسونگ رو میخورم و همین الان هم نوت ۷ بیاد میخرمش

    اما از قدیم گفتن یه باقچه رو هم بیل بزنی توش یه کرم پیدا میشه
    مشکلات فنی جزو لاینفک هر سیستمی ست و اگر خطا و شکست نباشه باعث بهبود تکنولوژی در آینده نخواهد شد

    ❤❤❤

    • به ما چه مربوط میخوای سامسونگ بخری؟ برو تو پیج خوده سامسونگ کامت بزار بابا مگه کسی تو پیج سامسونگ میره بگه اپل اپل.؟ اونیم که پولشو داره سمت سامسونگ نمیره به امثال سامسونگیا باس گفت گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف

    • دوست عزیز اگه اپل بدرد نمیخواد قیمت گوشیش دو برابر گوشی سامسنگ نبود.
      فعلا که داخل کل جهان از نظر گوشی اپل حرف اول میزنه،
      و یه چیز دیگه شماها از کجا میدونین این کلیپ راست باشه.
      من خودم هفته دیگه میخوام جت بلک بخرم،
      این حرف ها همش چرنده و اینو هم بدونین کمپانی ایفون هیچ وقت نمیاد کیفیت گوشی هاش رو پایین بیاره و ابرو خودش رو ببره .
      حالا شما اگه گوشی سامسنگت رو گم کردی میخوای چقدر تو مخابرات بریو بیایی برای رد یابیش اونم شاید پیدا بشه شایدم نشه .
      گوشی اپل میتونی یه دیقه با یه گوشی اپل دیگه رد یابیش کرد اگه گم شد