گوگل برنامه تانگو را زودتر از موعد عرضه کرد + لینک دانلود (3)

گوگل برنامه تانگو را زودتر از موعد عرضه کرد + لینک دانلود

پیش از عرضه رسمی لنوو فب 2 پرو (Lenovo Phab 2 Pro)، اولین گوشی هوشمندی که از پروژه تانگو پشتیبانی می‌کند، گوگل برنامه تانگو (Tango app) را برای دستگاه هایی که قرار است در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند، از همین حالا در فروشگاه پلی استور به منظور دانلود رایگان، قرار داده است.

شاید اولین سوالی که می‌پرسید این باشد که پروژه یا برنامه تانگو چیست و اصلا به چه دردی می‌خورد؟ به کمک این پروژه و برنامه نرم افزاری آن، دسترسی به فضای واقعیت افزوده بسیار آسانتر خواهد بود. گرچه به منظور رسیدن به چنین مرحله ای نیاز به وجود سخت افزاری مناسب نیز حس خواهد شد. لازم به ذکر است که این تکنولوژی توسط شرکت گوگل توسعه یافته است.

برنامه تانگو تنها بر روی دستگاه هایی که از این پروژه پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده است

این پروژه بر اساس دوربین هایی عملی خواهد شد که برای این کار بهینه شده‌اند و در واقع قادرند محیط اطراف را در قالب یک نقشه مجازی گرد آورند. این دوربین ها حالا در دستگاه های خاصی قرار گرفته‌اند. با استفاده از این فناوری و هنگامی که نقشه ای مجازی از محیط اطراف کاربر بدست آمد، شکل ظاهری و البته سه بعدی اشیا بر روی نمایشگر به تصویر کشیده خواهد شد. لنوو فب 2 پرو از انواع این گوشی ها به شمار می‌آید. در حقیقت این دستگاه اولین محصولی است که یک کاربر می‌تواند با استفاده از آن به فضای واقعیت مجازی دسترسی داشته باشد. شاید بهتر باشد بدانید که این گوشی قرار است یک ماه دیگر معرفی شود.

اما با تمامی این اوصاف،‌ شرکت گوگل یک ماه زودتر یعنی قبل از عرضه رسمی این گوشی، برنامه تانگو را در فروشگاه پلی استور خود به منظور دانلود قرار داده است. احتمالا این موضوع به آن دلیل رخ داده است که کمپانی گوگل زمان بیشتری به منظور بهبود بخشیدن به این برنامه برای گوشی مزبور داشته باشد.

در هر صورت بهتر است بدانید که برنامه تانگو گوگل تنها بر روی دستگاه هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده خواهد بود. این برنامه قادر است محتوایی تخصصی در حوزه واقعیت افزوده (AR) را به نمایش بگذارد. در حقیقت با استفاده از این برنامه زمانی که در یک فضا یا محیط خاص قرار گرفته‌اید پس از وارسی محل توسط دستگاه، می‌توانید فضای موجود را به همراه اشیایی که در آن قرار دارند تغییر داده و برای مثال آن را تبدیل به سطح یک سیاره فرازمینی کنید. متاسفانه این برنامه بر روی دستگاه هایی که از این پروژه پشتیبانی نمی‌کنند قابل استفاده نیست. فعلا تنها محصولاتی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، همان گوشی فب 2 پرو شرکت لنوو و یک تبلت خاص از شرکت گوگل با نام تانگو است که قبلا شاهد معرفی آن بودیم. در بخش زیر شاهد معرفی پروژه تانگو، طی مراسم MWC 2016 هستید:

https://www.youtube.com/watch?v=70XngUDNcJw&feature=youtu.be

در هر حال تا یک ماه دیگر، پس از عرضه گوشی جدید لنوو شاهد برداشته شدن گامی رو به جلو در فناوری واقعیت افزوده خواهیم بود که شرکت گوگل عهده‌دار آن شده است. تا فرا رسیدن آن زمان شرکت گوگل سعی دارد محتواهای بسیار گسترده‌ای برای برنامه تانگو تدارک ببیند. نظر شما در مورد این برنامه و پروژه گوگل چیست؟ آیا امکان دارد این مورد نیز به سرانجام پروژه آرا دچار شود؟

لینک دانلود برنامه تانگو گوگل از پلی استور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*