رندرهای اچ تی سی 11 خبر از نمایشگری با دو لبه خمیده می‌دهند

رندرهای اچ تی سی 11 خبر از نمایشگری با دو لبه خمیده می‌دهند

شش ماه از عرضه اچ تی سی 10 (HTC 10) می‌گذرد و این بدین معنی است که نیمی از مسیر یک ساله تا معرفی احتمالی گوشی بعدی این شرکت تایوانی باقی مانده است. هنوز مشخص نیست جانشین بعدی این گوشی قدرتمند دارای چه ویژگی‌هایی است، اما قطعا به زودی حرف و حدیث‌ها به سراغ آن نیز خواهد آمد. همانطور که قبلا شایعاتی پیرامون گوشی‌های سری اوشن اچ تی سی شنیده بودیم، امروز نیز کاربران وب‌سایت Tech Configurations تصور خود از پرچمدار بعدی اچ تی سی را در قالب رندرهای اچ تی سی 11 (HTC 11) به نمایش گذاشتند.

همانطور که در گالری تصاویر رندرهای اچ تی سی 11 در انتهای همین مطلب می‌بینید، نمایشگر این گوشی با دو لبه خمیده، چیزی شبیه به صفحه نمایشگر گوشی‌های گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) و نوت 7 (Galaxy Note 7) سامسونگ است. این قابلیت، قابلیتی است که گوشی‌هایی مانند شیائومی می 5 اس از آن بهره‌مند بوده و احتمالا سازندگان در گوشی‌های آینده خود از این قابلیت استفاده خواهند کرد.

جالب است بدانید، این رندرهای اچ تی سی 11 ، کاملا بدون دکمه بوده و چیزی شبیه به گوشی‌‌های بدون دکمه سری اوشن این کمپانی هستند. همانطور که احتمالا می‌دانید، ایده طراحی سری اوشن گوشی‌های اچ تی سی نیز از یک تصویر مفهومی گرفته شده است.

از دیگر موارد مشخص شده در رندرهای اچ تی سی 11 ، قابلیت ضد آب بودن این گوشی است که امروزه به قابلیتی ضروری برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده است. کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ و اپل پرچمداران جدیدشان را به این قابلیت مجهز کرده‌اند و اگر اچ تی سی بخواهد در میدان مبارزه باقی بماند، باید گام به گام با دیگران حرکت کند.

این رندرهای اچ تی سی 11 همچنین از وجود دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی و درگاه ارتباطی USB-C خبر می‌دهند. این موارد، چیزهایی بود که به راحتی می‌شد از ظاهر این تصاویر فهمید و امیدواریم که در واقعیت نیز به همین شکل باشند.

گالری رندرهای اچ تی سی 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من که 10 شو دارم خیلی راضیم

  2. عاشقتم اچ تی سی و همیشه ازت خوشم میاد ولذت میبرم، کسی که اچ تی سی دستش بگیره دیگه هیچ گوشیی بهش حال نمیده اینو باور کنید

  3. واقعا عالیه اچ تی سی هرچی هست از سامی هنگ که بهتره

  4. من که الان 10دارم واقعا راضیم بیاد حتما میخرمش

  5. HTC واقعا خدای گوشیه
    خدا کنه این مدلش هم واقعی باشه محششر میشه خدایی!

  6. حالا اچ تی سی دکمه هومشو حذف کرد این سامی هنگ هم حذف میکنه میگید نه ببینید….

  7. منم از این طراحی خیلی خوشم اومده…ولی این طرح مفهومیه..بایدببینیم طرح اصلیش چیه

  8. خدا میدونه چقدر منتظر یه گوشی اینطوری از HTC هستم
    امیدوارم معرفی بشه