کروم بوک 15 اینچی جدید ایسر

ایسر از یک کروم بوک 15 اینچی جدید با قیمت 200 دلار رونمایی کرد

بسیاری از کاربران تا اسم کروم بوک ها را می‌شنوند تصور می‌کنند آن‌ها محصولاتی کاملا ضعیف بوده و از سیستم عاملی بهره می‌برند که به صورت آفلاین هیچ کارایی نخواهد داشت. در حالی که این افراد کمی در محاسبات خود اشتباه می‌کنند و کروم بوک 15 جدید شرکت ایسر با قیمتی بسیار مناسب به میدان آمده تا شما بتوانید این سیستم عامل را با قیمتی مناسب تجربه کنید و از پلتفرم کروم لذت ببرید.

لپ تاپ جدید مبتنی بر سیستم عامل کروم کمپانی ایسر به نام Acer Chromebook 15 ، همانطور که از نامش پیداست مجهز به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که وضوح HD یا 1366 در 768 پیکسل را ارائه می‌دهد. با این اندازه شما می‌توانید مطمئن باشید که لذت کافی را از این پلتفرم خواهید برد؛ هرچند که میزان وضوح صفحه نمایش این لپ تاپ نمی‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه باید به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که توسط یک پردازنده Celeron N3060 شرکت اینتل قدرت می‌گیرند.

بدون شک سیستم عامل کروم بسیار سبکتر از سایر پلتفرم‌ها نظیر اندروید و ویندوز است؛ بنابراین دیوایس‌های مبتنی بر آن نیازی به یک پردازنده قدرتمند Core i7 و یا رم 16 گیگابایتی نخواهند داشت تا دیوایس شما تمام وظایف را بدون هرگونه تاخیر و هنگ اجرا کند. با تمام این تفاسیر کروم بوک 15 ایسر نیز در رده ابتدایی این محصولات قرار دارد و بیشتر هدف آن تجربه کروم با هزینه‌ای کم خواهد بود. چرا که در حال حاضر گوشی‌هایی پایین‌رده‌تر از متوسط نیز از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند!

کروم بوک 15 اینچی جدید ایسر

تجربه همزمان دو پلتفرم اندروید و کروم در یک کروم بوک 15 اینچی و هزینه 200 دلاری

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند این دیوایس کرومی را جذاب کند قیمت آن خواهد بود. کروم بوک 15 ایسر با قیمت 200 دلار به فروش خواهد رسید که این میزان هزینه برای خرید یک لپ تاپ بسیار کم است. با این مشخصات سخت می‌توان به کسی توصیه کرد که این لپ تاپ را خریداری کند و شما باید تنها به عنوان یک درگاه ورودی به پلتفرم کروم به آن نگاه کنید. از آنجایی که این محصول قادر به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی است، می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای دانش آموزان رده‌های ابتدایی دانست.

نکته جالب دیگری که در خصوص این لپ تاپ ارزان‌قیمت وجود دارد تجهیز صفحه کلید آن به نور پس‌زمینه و پشتیبانی از وای-فای 802. 11ac است که در دیوایس‌هایی با این قیمت کمتر می‌توانیم آن‌ها را داشته باشیم. این لپ تاپ همچنین از بلوتوث 4.2، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI و عمر باتری عالی 12 ساعته بهره می‌برد. در انتها باید به وزن 1.95 کیلوگرمی این لپ تاپ اشاره کرد و البته به گفته ایسر این محصول می‌تواند با افتادن از ارتفاع 58 سانتی‌متری در برابر هرگونه شکستگی مقاومت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خرید کروم بوک دور ریختن پول است.