گوشی Mi Note 2

گوشی Mi Note 2 شیائومی 4 آبان ماه معرفی خواهد شد

طی چند وقت اخیر شایعات و اطلاعات زیادی پیرامون گوشی Mi Note 2 ، که به نوعی پرچمدار جدید شیائومی محسوب می‌شود به بیرون درز پیدا کرده است. در همین راستا منابع نزدیک به این شرکت چینی ساعاتی پیش فاش کرده‌اند که به احتمال زیاد شیائومی می نوت 2 در تاریخ 4 آبان ماه رونمایی خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته تصاویری از یک نمایشگر منعطف منتسب به نمایشگر گوشی Mi Note 2 شیائومی منتشر گردید. در همین حال امروز نیز تصاویری که گفته می‌شود مربوط به تیزر رسمی شیائومی می نوت 2 است، به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی شیائومی از نمایشگری بدون حاشیه کناری بهره می‌برد.

البته بر کسی پوشیده نیست که پیش از معرفی محصولات بالا رده، بازار شایعات جعلی پیرامون قابلیت‌های آن‌ها داغ می‌شود، با این حال تصاویر زیر توسط اکانت رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر گردیده و در توضیحات آن نیز از 4 آبان ماه، به عنوان روز رونمایی از گوشی Mi Note 2 یاد شده است.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، گوشی Mi Note 2 شیائومی از نمایشگری 5.5 یا 5.7 اینچی (شاید خمیده مشابه نمونه به کار گرفته شده در گلکسی نوت 7) استفاده می‌کند و این در حالی است که قلب آن را قرار است تراشه ارتقا یافته اسنپدراگون 821 به تپش درآورد. البته ناگفته نماند که برخی منابع تائید کرده‌اند، پنل QHD می نوت 2، به فناوری تاچ سه بعدی یا همان فورس تاچ که بسته به میزان فشار اعلام شده، واکنش مختلفی را بروز می‌دهد تجهیز شده است.

در سوی دیگر این محصول بالا رده به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. در قسمت پشتی گوشی Mi Note 2 دوربین 16 مگاپیکسلی قرار دارد و به منظور گرفتن عکس‌های سلفی و ویدیو چت نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا اشاره کرد. انتظار می‌رود نسخه 64 و 128 گیگابایتی این محصول به ترتیب با قیمت 420 و 450 دلار به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*