گوشی اندروید نوکیا

نوکیا حضور در MWC 2017 را تایید کرد؛ آیا گوشی اندرویدی نوکیا معرفی می‌شود؟

شرکت نوکیا رسما حضور در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2017) و ارائه نطق اصلی توسط مدیرعامل این شرکت را تایید کرد. این مراسم در اسفند ماه برگزار خواهد شد و شرکت‌های فناوری از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی خواهند کرد. حال تمامی طرفداران برند نوکیا نسبت به رونمایی احتمالی از یک گوشی اندرویدی جدید توسط این شرکت هیجان‌زده هستند.

قطعا بین علاقه‌مندان به حوزه تلفن همراه، هیجان خاصی در خصوص عرضه گوشی اندرویدی توسط نوکیا وجود دارد و انتظار می‌رود که این شرکت طی ماه‌های آینده از دیوایس‌های خود به صورت رسمی رونمایی کند. پس از آن که مایکروسافت در اقدامی تاسف‌بار اقدام به فروش حق انحصار برند نوکیا کرد، این شرکت اینک برای 10 سال آینده متعلق به یک شرکت به نام HMD Global خواهد بود و از این پس فعالیت‌های خودش را تحت لیسانس این شرکت انجام می‌دهد.

بنابراین نخستین گوشی‌های شرکت HDM Global را می‌توانیم تا اواخر سال جاری ببینیم؛ هرچند مشخص نیست که آیا تا پایان سال 2016 این اتفاق رخ خواهد داد و یا اینکه آنها قصد دارند همزمان با جشن کریسمس، محصولات جدیدشان را به علاقه‌مندان برند نوکیا هدیه دهند. انتظار ما برای رونمایی از گوشی های نوکیا اوایل سال 2017 میلادی و یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای رونمایی از یک هندست، کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) است.

گوشی اندروید نوکیا

آیا اسفند ماه نوکیا از گوشی‌های اندرویدی جدید خود رونمایی می‌کند؟

نمایشگاه فناوری MWC 2017 از تاریخ 27 فوریه الی 2 مارس (9 اسفند الی 12 اسفند) برگزار خواهد شد و Nokia نیز درست همانند دیگر بزرگان حوزه تکنولوژی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است راجیف سوری (Rajeev Suri)، مدیرعامل این کمپانی، نطق اصلی رویداد این شرکت را ارائه خواهد کرد.

متاسفانه هیچ تضمینی نیست که Nokia قصد داشته باشد از گوشی اندرویدی جدید خود طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند. با این حال شایعات ادعا می‌کنند که اسفند ماه این کمپانی از دو گوشی هوشمند پرده‌برداری خواهد کرد.

طرفداران نوکیا احتمالا بی‌تردید هر ساله طی نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در انتظار رونمایی از محصولاتی جدید و بازگشت قدرتمندانه این برند با محصولاتی قدرتمند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*