بررسی گوشی اپل آیفون 7 – دوربین (11)

نقد و بررسی گوشی اپل آیفون 7 ؛ یک ارتقا به جای یک انقلاب!

بررسی گوشی اپل آیفون 7 : جمع بندی

با توجه به بررسی گوشی اپل آیفون 7 ، با این که نمی‌توانیم از نظر ظاهری آیفون 7 را به هیچ وجه یک مدل انقلابی بنامیم؛ اما در هر صورت ویژگی‌های جدیدی نیز به این گوشی اضافه شده است که نمی‌توان به سادگی از کنار آنها نیز گذشت. نمایشگر گوشی نسبت به نسل قبل بهتر شده و این موضوع را می‌توان به صورت نسبی برای باتری دستگاه نیز ذکر کرد؛ با این تفاوت که هیچ گونه فناوری شارژ سریعی ارائه نشده است. در رابط کاربری گوشی تغییر خاصی دیده نمی‌شود. از نظر قدرت سخت افزاری، جای هیچ نگرانی نخواهد بود. بلندگو‌های استریو یکی از تغییرات بنیادین این گوشی به حساب می‌آید. دوربین دستگاه نسبت به قبل بهتر شده است. فیلم برداری در حالت مونو با وجود سه میکروفون بر روی بدنه گوشی، ضعف بزرگی به حساب می‌آید. حذف جک 3.5 میلی‌متری و کلید فیزیکی هوم گوشی به همراه وجود بدنه‌ای ضد آب و بلندگوهای استریو، ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند این گوشی را مدلی انقلابی نشان دهند.

loading…!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تقریبا من تمام پرچمدارای اندروید رو با آیفون مقایسه کردم و اکثرشون هم (مخصوصا توی بازه طولانی)جلوی سیستم عامل منسجم اپل ضعف نشون میدن
    اما واقعا تنها گوشی ای که هنوزم ازش در تعجبم و واقعا بهترین گوشی جهان میدونم چون هم امکانات فوق العاده و ضروری اندروید رو داره هم از اپل حتی یه کم سریع تره sony xperia xz premium عه.
    این گوشی معرکس و
    واقعا نمی دونم اگه دوستان تعصب رو چه اندرویدی ها و چه اپلی ها کنار بگذارن چرا گوشی ای که واقعا بهترین کاربرد رو برامون داره نخریم؟
    چرا مثل برده ها فقط دنبال تولیدات برندهاییم نه روی کارایی خود گوشی و رفع نیازمون؟!مگه ما حق انتخاب نداریم؟مگه کمال گرا نیستم؟مگه نمی خواییم با پولی که خرج میکنیم بهترین بازدهی رو بدست بیاریم؟!!!
    واقعا جای بسی تفکر داره…

    اینم ویدیوی مقایسه ی سرعت iPhone 7 Plus و sony xperia xz premium:
    http://www.aparat.com/v/HxPSV/Sony_Xperia_XZ_Premium_vs_Apple_iPhone_7_Plus_Speed

  2. از توضیحات کاملتون ممنون داشتم سکته میکردم فکر کردم ایفونی که تازه خریدم بلندگو دومش با بالای صفحه نمایش جا به جا شده و ایراد داره