صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی ؛ از خیال تا واقعیت + ویدیو

ویدیوی جدیدی از صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی منتشر شد

روز گذشته در خبری گفتیم که شرکت چینی شیائومی در حال کار بر روی یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است. تصاویر منتشر شده در این خبر، صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی را نشان می‌داد که رابط کاربری مخصوص شیائومی روی آن نصب بود و در زاویه خاصی منعطف شده بود.

تصویر منتشر شده از صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی (با توجه به اینکه هیچ سخت افزاری در زیر آن قرار نداشت) این سوال را در ذهن بیننده ایجاد می‌کرد که آیا این نمایشگر واقعی است یا خیر، و به گونه‌ای صحت و درستی آن زیر سوال می‌رفت. اما امروز ویدیویی در یوتیوب دست به دست می‌شود که در آن، شخصی در حال کار کردن با این نمایشگر انعطاف پذیر است. با تماشای این ویدیو، خواهید دید که صفحه به راحتی اسکرول شده و بدون هیچ مشکلی قسمت خمیده شده را طی می‌کند. اما سوال اینجاست که چه زمانی این صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی قادر خواهد بود به بازار ورود کرده و با قیمتی معقول عرضه شود؟ همان‌طور که می‌دانید، شرکت شیائومی به عرضه محصولاتی با قیمت واقعی و مبتنی بر ارزش آن محصول، معروف است.

جالب است بدانید که شیائومی تنها شرکتی نیست که بر روی صفحه نمایش انعطاف پذیر کار می‌کند؛ همین چند ماه پیش بود که ویدیویی در یوتیوب منتشر شد و در آن یک گوشی ساخته شده توسط شرکت لنوو را نشان می‌داد که مانند یک دستبند بر روی مچ دست بسته می‌شد.

کمپانی لنوو در جریان کنفرانسی که برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کرده بود، ناگهان همه‌ی حاضرین در سالن را غافلگیر کرد و با رونمایی از یک اسمارت فون قابل انعطاف، در عرض چند دقیقه نام خود را در اکثر خبرگزاری‌های دنیای تکنولوژی و بحث‌های مربوط به این حوزه به عنوان تیتر اول مطرح کرد. لنوو برای معرفی این پروتوتایپ اولیه از یک شخصیت معروف و محبوب در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب استفاده کرد و این خانم هم بعد از خم کردن اسمارت فون، آن را بدون هیچ مشکلی به دور مچ دست خود پیچید و مانند یک ساعت هوشمند به استفاده از آن مشغول شد!

سامسونگ نیز بیکار ننشسته و پس از تولید تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش خمیده و گوشی‌هایی با لبه‌های خمیده، این بار قصد دارد اسمارت فون‌های آینده‌اش را با صفحه نمایش انعطاف پذیر بسازد. باید منتظر ماند و دید که تکنولوژی چه پیشرف‌هایی را در این زمینه خواهد داشت و آیا این تکنولوژی‌های نو، جایی میان مردم خواهند داشت یا خیر.

ویدیوی صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*