نسخه iOS سوپر ماریو ران توسط تیم کوک تست شد

نسخه iOS سوپر ماریو ران توسط تیم کوک تست شد

همان‌طور که می‌دانید تقریبا یک ماه پیش شرکت اپل به طور رسمی از گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد. طی این رویداد، نسخه iOS سوپر ماریو ران (Super Mario Run) نیز برای اولین بار برای آیفون و آیپدهای اپل معرفی شد. حالا تیم کوک، مدیر عامل اپل، شخصا به ژاپن آمده تا با مدیران کمپانی نینتندو دیدار کند.

زمانی که تیم کوک در حال دیدار و صحبت کردن با مدیران شرکت نینتندو بود، تصویری از آن ثبت شده است که نشان می‌دهد مدیر عامل اپل در حال تست کردن نمونه اولیه نسخه iOS سوپر ماریو ران است. بر اساس اطلاعاتی که طی رویداد رسمی اپل منتشر شد، بازی سوپر ماریو ران قرار است برای سیستم عامل iOS عرضه گردد.

نسخه iOS سوپر ماریو ران توسط تیم کوک تست شد

تیم کوک این هفته از چین به ژاپن سفر کرد. او در چین و شهر شنژن، ساخت مرکز تحقیق و توسعه جدیدی را کلید زد که احتمالا در سال 2017 کار خود را رسما شروع خواهد کرد. چین، بازار بسیار مهمی برای این شرکت بزرگ به حساب می‌آید و تاسیس یک مرکز بزرگ تحقیق و توسعه این اجازه را به اپل خواهد داد تا به دولت این کشور پهناور ثابت کند که به چه میزان بازارهای چین و رشد در آن برای اپل مهم و حیاتی به حساب خواهند آمد.

نسخه iOS سوپر ماریو ران توسط تیم کوک تست شد

اما تیم کوک چهارشنبه توییتی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در ژاپن او در حال بازی کردن نسخه iOS سوپر ماریو ران است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تیم کوک در حال تست و ارزیابی این بازی بوده و این در حالی است که شیگرو میاموتو (در تصویر فرد سمت چپ)، خالق سری باز‌یهای سوپر ماریو نیز در حال مشاهده این صحنه است.

در این بازی جذاب، همانند گذشته در محیط بازی سکه‌هایی را جمع آوری خواهید کرد و از روی موانعی خواهید گذشت. هر چقدر بیشتر بر روی نمایشگر گوشی فشار وارد کنید، کاراکتر بازی نیز با ارتفاع بیشتری خواهد پرید. به احتمال بسیار زیاد، این بازی جذاب تا چند ماه دیگر از راه خواهد رسید. البته این برنامه رایگان نبوده و می‌بایست برای تجربه کردن آن هزینه پرداخت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*