بعضی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 قصد ندارند گوشی خود را تحویل دهند

بعضی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 قصد ندارند گوشی خود را تحویل دهند

همانطور که می دانید انفجار گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) سرانجام سامسونگ را وادار به جمع آوری این گوشی ها از بازار کرد. اما جالب است بدانید که بعضی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 قصد ندارند گوشی خود را تحویل دهند!

اگر خبرهای مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 را دنبال کرده باشید پس حتما می‌دانید که این گوشی به چه اندازه خطرناک است. باتری این گوشی دارای نقص هایی بوده که باعث می‌شود دستگاه به خودی خود آتش گرفته و منفجر شود. در نتیجه کاربران می‌بایست حتما این گوشی را به نمایندگی های مجاز تحویل دهند.

حتی جالب است بدانید که در این میان، سامسونگ برای کسانی که گوشی خود را پس داده و با یکی از پرچم داران سری اس تعویض کنند، تا 100 دلار جایزه تدارک دیده است. اما با این وجود بعضی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 قصد ندارند گوشی خود را تحویل دهند.

طی خبرهای قبلی بعضی از کاربران گزارش کرده‌اند زمانی که گوشی گلکسی نوت 7 آنها خاموش بوده، دستگاه شروع به آتش گرفتن کرده و دود غلیظی از آن منتشر شده است. از طرفی بعضی دیگر از کاربران نیز اظهار کرده‌اند در هنگام خواب، گوشی آنها آتش گرفته است. در نتیجه این گوشی هر لحظه مستعد آتش گرفتن خواهد بود و برای کاربر در آینده خطر جانی خواهد داشت.

کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 قصد ندارند گوشی خود را تحویل دهند

هم اکنون شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است به کمک فروشگاه های خرده فروشی و اپراتورهای مخابراتی، تمامی گوشی های جدید یا قدیمی گلکسی نوت 7 را از سطح بازار یا از کاربران جمع آوری کرده تا دیگر خبری از انفجار یا آتش سوزی گلکسی نوت 7 منتشر نشود.

اپراتورهای مخابراتی امریکایی هم اکنون طی طرح هایی ویژه در حال جمع آوری گوشی های گلکسی نوت 7 هستند. در این طرح ها دو گزینه پیش روی شما قرار خواهد داشت. یا این که گوشی خود را تحویل داده و مبلغ هزینه شده را دریافت نمایید. یا این که با تحویل گلکسی نوت 7 یک گوشی دیگر تحت قرارداد با این کمپانی ها دریافت کنید (البته اختلاف قیمتی این دو گوشی نیز پرداخت خواهد شد).

اما کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 حاضرند خطرهای مربوط به این گوشی را به جان خریده و از آن نگه داری کنند. این در حالی است که شرکت سامسونگ و دیگر اپراتورها در حال جمع آوری این فبلت بوده و حتی به منظور تحویل آن جایزه تعیین کرده‌اند. مسلما این دسته از کاربران دوباره برای شرکت سامسونگ جنجال هایی را به وجود خواهند آورد.

در بخش زیر می‌توانید نظرات مربوط به بعضی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 را مشاهده نمایید:

من پول نمی‌خواهم. تنها خواسته من این است که گوشی گلکسی نوت 7 را همچنان در اختیار داشته باشم. گلکسی نوت 7 بهترین گوشی برای من به حساب خواهد آمد. هیچ محصول دیگری در آینده به این میزان نظرم را جلب نخواهد کرد. هنوز به هیچ گوشی دیگری نیز به این میزان علاقه‌مند نشده‌ام. می‌خواهم ریسک بزرگی کرده و این گوشی را نگه دارم – raduque

من یکی از طرفداران گوشی های سری نوت سامسونگ هستم و در حالی که حالا شایعات مربوط به سری 8 در حال انتشار است به هیچ وجه نمی‌توانم با گوشی نوت 5 کار کنم – BubblingMonkey

من گوشی دیگری را قبول نخواهم داشت. دوست دارم فقط با گوشی نوت 7 کار کنم. من عاشق این گوشی هستم – andrewevenstar

به هیچ وجه نوت 7 خود را تحویل نخواهم داد. گوشی امولد دیگری را به من نشان دهید که همانند نوت 7 بدون حاشیه بوده و فریم فلزی آن نیز به این باریکی باشد. کدام یک از آنها در کنار این ویژگی هم ضد آب هستند و هم از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کنند و همچنین کدام یک از آنها درگاه USB-C نیز خواهند داشت. در هر صورت اگر قرار باشد گوشی دیگری را انتخاب کنم، آن محصول اندرویدی نخواهد بود و یک آیفون را خریداری خواهد کرد. – forg0t

همان طور که مشاهده کردید با وجود اخطار سامسونگ به جهت خطرهای مربوط به نگه داری گلکسی نوت 7 و پیشنهادات اغوا کننده آن به جهت تحویل دستگاه، باز هم کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 حاضرند همچنان از دستگاه خود استفاده کنند. گرچه در بعضی موارد به آنها حق خواهیم داد.

از طرفی سامسونگ نیز در تلاش است تا به هر نحوی که شده گوشی های گلکسی نوت 7 را باز پس گیرد. زیرا نگران عواقب نگه داری یا استفاده از آن نیز هست. زیرا تا به این تاریخ تا جایی که باخبر هستیم حداقل دو کاربر به دلیل انفجار و آتش سوری گلکسی نوت 7 و جراحات جانی خود از شرکت کره ای شکایت کرده‌اند.

در نتیجه شرکت سامسونگ نمی‌تواند اجازه دهد که گلکسی نوت 7 در اختیار کاربران باشد. حتی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 نیز جزو این دسته خواهند بود. در هر صورت بهترین روشی که می‌توان به منظور تحویل تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 ارائه داد این است که با عرضه یک آپدیت یا بروزرسانی نرم افزاری خاص، سامسونگ عملا و عمدا گوشی های گلکسی نوت 7 را از کار بیندازد.

در هر صورت شرکت سامسونگ در حال پرداخت هزینه و جایزه هایی به جهت تحویل هر چه سریعتر گوشی گلکسی نوت 7 است. اما مسلما این موضوع بر روی کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 اثر نخواهد گذاشت. پس می‌بایست از هر راهی که شده آنها را مجبور به ارائه دستگاه کرد. نظر شما چیست؟ چطور می‌بایست کاربران وفادار به گلکسی نوت 7 را مجبور به ارائه هر چه فوری این گوشی معیوب کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آخه چرا دیگه نمیاد
    من منتظر بودم دوسه ماه ازش بگذره قیمتش یکم کمتر بشه بخرم.
    خیلی دوست دارم نوت7 بخرم.

  2. تنها گوشی که داشتم و ازش خسته نشدم از همین سری نوت بود واقعا گوشی های کاملی هستن بدون هیچ محدودیت واقعا عالی هستن خدا کنه با این اتفاق حداقل بعد از جمع شدن نوت ۷ سال دیگه نوت ۸ رو معرفی کنه قوی و کامل واقعا تو فبلت ها حرف نداره ??