کدام شرکت از توقف فروش گلکسی نوت 7 سود بیشتری می‌برد؟!

کدام شرکت از توقف فروش گلکسی نوت 7 سود بیشتری می‌برد؟!

فراخوانی دوم سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) هم آغاز شده و اینبار سامسونگ نه برای رفع ایراد، بلکه برای جمع آوری این گوشی از بازار این فراخوان را اعلام کرده است. حالا دیگر پرچم دار 2016 فبلت های سری نوت سامسونگ رسما شکست خورده و به خاطره ای تلخ برای این کمپانی کره ای مبدل خواهد شد. با این حال، توقف فروش گلکسی نوت 7 به همان اندازه که برای سامسونگ دردناک است، برای رقبای آن خوشحال کننده خواهد بود، اما کدام شرکت از توقف فروش گلکسی نوت 7 بیشترین سود را به جیب خواهد زد ؟

همان طور که گفته شد با توقف فروش گلکسی نوت 7 حالا گوشی های بسیار زیادی از شرکت های مختلف و حتی محصولات خود سامسونگ فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد. از آن جایی که این فبلت از هر نظر بسیار عالی بود، فروش اولیه بسیار خوبی را نیز تجربه کرد. اما به دلیل مشکلات مربوط به باتری، همه طرفدارن خود را مایوس کرد.

در هر صورت حالا فراخوان سامسونگ برای جمع آوری گوشی گلکسی نوت 7 از بازار رسما کلید خورده است. گرچه از هفته های گذشته اپراتورهای تحت قرارداد در طرح ویژه خود مربوط به جایگزینی گلکسی نوت 7، گوشی را پس گرفته و هزینه دریافتی را ارائه می‌دادند یا این که با دریافت گوشی آن را با یک محصول تحت قرارداد دیگر تعویض می‌کردند.

با توقف فروش گلکسی نوت 7 رقیبان این فبلت فروش بهتری در بازار خواهند داشت.

اما جالب است بدانید که بر اساس خبرهای منتشر شده بسیاری از کاربران نوت 7 به سامسونگ وفادار مانده و گوشی های گلکسی اس 7 یا اس 7 اج را انتخاب کردند. از این رو سامسونگ نیز در حال افزایش میزان تولید این دو گوشی هوشمند است.

جالب است بدانید سامسونگ به کاربرانی که گوشی گلکسی نوت 7 خود را تحویل می‌دهند و یکی از دو گوشی گلکسی اس 7 یا اس 7 اج را انتخاب می‌کنند، 100 دلار جایزه می دهد. از طرفی اگر در هر صورتی گوشی خود را تحویل دهید و بخواهید پول اولیه خود را دریافت کرده یا برندی دیگر را انتخاب کنید، 25 دلار جایزه دریافت خواهید کرد.

با توجه به این که 2.5 میلیون گوشی گلکسی نوت 7 فروخته شده بود و خیلی از کاربران به برند سامسونگ اعتماد داشتند، احتمالا تعداد بسیار زیادی از آنها به وجود این طرح و جایزه آن به برند دیگری رجوع خواهند کرد. اما در هر صورت در این میان کاربران زیادی هستند که خاطره ای ترسناک از گوشی های سامسونگ برای آنها باقی مانده و مهاجرت از این برند را در ذهن خود می‌پرورانند.

اما حالا سوال ما از شما این است که کدام شرکت از توقف فروش گلکسی نوت 7 سود بیشتری خواهد برد؟! کاربری که قصد تغییر برند داشته باشد ابتدا می‌بایست به این موضوع بیندیشد که از کدام سیستم عامل استفاده خواهد کرد. در صورت علاقه مندی به سیستم عامل iOS، مسلما گوشی آیفون 7 پلاس بهترین انتخاب خواهد بود. اما اگر قرار باشد باز هم اندرویدی باشد، گوشی جدید شرکت گوگل با نام پیکسل ایکس ال انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. هر چند که حق انتخاب گوشی های سطح بالای شرکت های ال جی، هواوی، سونی، موتورولا یا دیگر شرکت های مشهور نیز وجود داد.

اما اگر شما جای این کاربر بودید کدامیک از برندها را انتخاب می‌کردید؟ آیا به برند سامسونگ وفادار مانده و جایزه 100 دلاری این شرکت را دریافت می‌کردید یا این که محصول کمپانی دیگری را انتخاب می‌کردید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. من فقط نوت میگیرم دستم حتی محصولا دیگه سامسونگ رو دوس ندارم فقط نوت

  2. قطعا XZ سونی
    چون هم ضد آب هست هم از گوگل پیکسل امتیاز بیشتری توی دوربین آورده (۹۰) از لحاظ سرعتی هم بهترین نوع گوشی داخل سری های آندرویدی هست با رم کمتر سرعت بیشتر رو ارائه میده باتری های فوق العاده ی سونی و موتور های پردازشی صفحه نمایش در طراحی شیک و زیبا.
    من واقعا درک نمیکنم گوشی های گوگل پیکسل جز قابلیت دستیار همراه چه چیز بهتری دارند (طراحی بسیار زشت)

  3. سلام
    قطعا اپل , هواوی , شیایومی و بقیه برندهایی که از لحاظ فروش بهش نزدیک هستن

  4. کاش کاش کاش? نوت 7 مشکلش برطرف بشه و بیادتو بازار ک واقعا هیچ چیزیو نمیشه باهاش قیاس کرد ?جز دیگر سری های های گلکسی

  5. بیشتر از همه اپل سود کرد

  6. جای نوت 7 قطعا الجی v20

  7. می نوت 2 شیائومی و وان پلاس 3 و پیکسل ایکس ال بهترین جایگزین هاش هستند به نطر من خیلی هم از نوت 7 بهتر هستن !
    وانپلاس با شش گیگ رم !
    پیکسل با اسنپ 821 و بهترین دوربین دنیا!
    می نوت 2 با اسنپ 821 (شایدم بالاتر) و شش گیگ رم و صفحه خمیده و چند تا امکانات دیگه که وقت رونمایی معلوم میشه !

  8. نوت بهترین فبلت و بهترین گوشی بازار بود بنظرم???خدا کنه کلا ساخت سری نوت رو متوقف نکنه???