اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 3 اس منتشر شد

هفته گذشته پان جیوتانگ، افشاگر و منبع خبری معتبر و موثق در مورد گوشی وان پلاس 3 پلاس صحبت هایی به میان آورد. اما حالا اسنادی وجود دارد مبنی بر این که احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی یک گوشی هوشمند جدید با نام وان پلاس 3 اس (OnePlus 3S) خواهیم بود. اسناد مربوط به وجود این گوشی به تازگی در رگولاتوری چینی CCC ثبت شده است. 

اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 3 اس منتشر شد

این گوشی با شماره مدل A3010 در اسناد لو رفته مشخص است. در مورد سازمان CCC بهتر است بدانید که همه دستگاه های الکترونیکی که در چین ساخته می‌شوند یا به چین وارد می‌شوند می‌بایست این گواهی را دریافت کنند. در واقع به همین خاطر است که به آن CCC (مخفف: China Compulsory Certificate به معنای گواهینامه اجباری چین) گفته می‌شود. یکی از دلایل ثبت دستگاه های الکترونیکی در این سیستم آن است که به کاربران نشان داده شود که محصول تست شده و کاملا امن خواهد بود.

اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 3 اس منتشر شد

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شماره مدل گوشی وان پلاس 3 در این اسناد A3000 ثبت شده است. در نتیجه این سند خود نشان دهنده آن است که گوشی A3010 یک مدل دیگر از وان پلاس 3 خواهد بود. کارل پِی، موسس وان پلاس دیروز طی پستی در صفحه مجازی رسمی خود اعلام کرد که به دلیل کمبود پنل های نمایشی امولد، یک ماه است که تولید گوشی وان پلاس 3 به تعویق افتاده است. بنابراین این امکان وجود خواهد داشت که گوشی A3010 نسخه ای از مدل اول و مجهز به نمایشگری از نوع LCD باشد.

البته حدس و گمان های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. در هر صورت اگر گوشی وان پلاس 3 اس نسخه ای جدید و بروز شده از وان پلاس 3 باشد، انتظار می‌رود در دیگر بخش های سخت افزاری نیز آپدیت شده و برای مثال از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام استفاده کند. در هر حال شرکت وان پلاس معمولا خیلی سریع، شایعات و خبرهای مربوط به محصولات خود را تایید یا تکذیب می‌کند. در نتیجه شاید بهتر باشد کمی منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولین این کمپانی چه واکنشی نشان خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*