نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 به روایت تصویر

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 برگزار شد و کمپانی های بزرگ خودروسازی جهان، آخرین محصولات خود را به روی صحنه بردند. نمایشگاه خودرو پاریس امسال میزبان کانسپت های باورنکردنی و طراحی های منحصر بفردی بود.

در میان خودروهای الکتریکی دوربردی که که در این شوی جهانی به روی صحنه رفتند، این نمایشگاه برای کمپانی های کره ای نیز یک سکوی پرتاب بود. خودروهایی همچون هیوندای i3 و کیا ریو (Kia Rio) طرح های اینده نگرانه خود را به رخ رقبا کشیدند و فراری نیز با به نمایش گذاشتن فراری GTC4Lusso V8T در کنار تعدادی از مدل های مخصوصو خود، هفتادمین سالگرد خود را جشن گرفت.

درادامه نگاهی گذرا به برجسته ترین ماشین های به نمایش درآمده در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 خواهیم داشت.

هیوندای i3 :

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

گویا هیوندای با خودروهای ارزان قیمت و بدشکل چند سال گذشته خود خداحافظی کرده است. راه اندازی مدل هیوندای i3 جدید مهر تاییدی است بر این مدعا. این کمپانی کره ای با به روی صحنه بردن این خودروی جدید، ماشینی را در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 بنمایش گذاشت که با استانداردهای اروپایی مطابقت دارد. نمای ظاهری آن طراحی جدیدی را پذیرفته و موتورهای توربوشارژر قدرت خاصی به آن بخشیده اند.

در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 کانسپت های زیادی به روی صحنه رفت

این مدل به عنوان پیش نمایشی از ماشین های N پرفورمنس (N Performance) – برند جدیدی از کمپانی هیوندای – خواهد بود که در سال آینده راه اندازی می شود.

کمپانی فولکس واگن بیشتر با مدل گلف شناخته می‌شود، بی ام دبلیو با سری 3 تعریف شده و اکنون به نظر می رسد که این خودرو قابلیت آن را داشته باشد تا به عنوان نماینده‌ای از کمپانی هیوندای معرفی گردد. بسیاری بر این عقیده‌اند که این برند جدید می‌تواند یک معرف قوی از این کمپانی خودروساز کره ای باشد.

لندرور دیسکاوری (Land Rover Discovery) :

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

اکثر کمپانی های بزرگ خودروسازی جهان، امسال با دست پر وارد نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 شدند و لندرور نیز از این قاعده مستثنی نبود. محصول جدید این کمپانی با تمرکز بر روی فواید دیسکاوری مدل قدیمی و جایگزین کردن آن با یک مدل راحت و نرم، طراحی شده است. دیسکاوری جدید چیزی در حدود 480 کیلوگرم سبکتر از مدل قبلی ساخته شده و پر است از تکنولوژی های جدیدی که برای آفرود کافی خواهد بود.

به لطف استفاده از سیستم تعلیق بادی، توانایی حرکت در آب این خودرو به 900 میلیمتر رسیده و می تواند به راحتی عملکردی 34 درجه ای داشته باشد. این مدل در کوارتر دوم سال 2017 وارد بازار خواهد شد.

فراری GTC4 Lusso T :

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

این خودرو ممکن است به نظر یکی از محصولات 10 یا حتی 5 سال قبل کمپانی فراری به نظر برسد؛ اما مدل فراری GTC4Lusso T به جای استفاده از موتور V12 که در مدل معمولی GTC4Lusso مورد استفاده قرار گرفته بود از یک پیشرانه توربوشارژر V8 بهره برده و انتقال قدرت به جای انکه به هر دو محور وارد شود، تنها به محور عقب در این خودروی جدید منتقل می‌گردد.

اگر چه این مدل 79 اسب بخار نیروی کمتری از ماشین GTC4Lusso V12 تولید می‌کند؛ اما فراری به هیچ عنوان قصد نداشته تا با مدل T، عملکرد خروجی آن را کاهش دهد. این خودروی جدید با هدف ارائه به مشتریان ثروتنمدی که می خواهند یک ماشین سبک تر و کارآمدتر را برای رانندگی های روزانه خود مورد استفاده قرار دهند، طراحی شده است.

با تغییراتی که در این مدل جدید صورت گرفته؛ اما ویژگی های آن همچنان جالب توجه است. شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.5 ثانیه ای و حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت از آن یک وسیله نقلیه پر سرعت ساخته است. در زیر می توانید تعدادی از کانسپت های بنمایش درآمده در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 را ببینید.

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا طراحی دارن!؟ طراحی ها در حد صفر و بیخود !!! سیستم هاشون مزخرف !!! طراحی و سیستمهای روز فقط فقط فقط پراید. طراحی چراغ و اتاقی که مهندسان سایپا و ایرانخودرو انجام میدن کجا و اینا کجا!؟