تیزر ساعت هوشمند آنر اس 1 و یک تبلت مرموز توسط هواوی منتشر شد (3)

تیزر ساعت هوشمند آنر اس 1 و یک تبلت مرموز توسط هواوی منتشر شد

خبرها و شایعات حاکی از آن است که شرکت هواوی در حال برنامه ریزی به منظور تولید یک ساعت هوشمند جدید از برند آنر بوده و از طرفی این محصول قرار است با نام آنر اس 1 (Honor S1) راهی بازار شود. 

ساعت هوشمند آنر اس 1 احتمالا از سیستم عامل تایزن استفاده خواهد کرد

این ساعت هوشمند و جدید احتمالا طی مراسم 18ام اکتبر هواوی (مصادف با 27ام مهر ماه) یعنی درست یک هفته دیگر توسط شرکت چینی رسما رونمایی شود. البته جالب است بدانید که اخیرا مسئولان کمپانی هواوی اعلام کرده بودند که تا پایان سال میلادی جاری قصد عرضه محصول دیگری مجهز به سیستم عامل اندروید ور (Android Wear) را ندارند. با توجه به این نقطه نظر، می‌توان این طور نتیجه گیری کرد که به احتمال بسیار زیاد، ساعت هوشمند هواوی آنر اس 1 محصولی مجهز به سیستم عامل تایزن خواهد بود. در بخش زیر شاهد نمایش اولین تصویر تیزر مربوط به ساعت هوشمند هواوی آنر اس 1 هستید:

تیزر ساعت هوشمند آنر اس 1 و یک تبلت مرموز توسط هواوی منتشر شد (1)در هر صورت تجهیز این ساعت هوشمند به چنین سیستم عاملی فعلا تنها در حد یک فرضیه بوده و نمی‌توان به صورت قطعی به آن تکیه کرد. همان طور که در تصویر فوق شاهد هستید، قطرات آب در حال پاشیده شدن بر روی نمایشگر ساعت هستند. این موضوع می‌تواند به آن معنا باشد که ساعت هوشمند مزبور از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار خواهد بود. هر چند از ساعت های هوشمند امروزی چنین قابلیتی انتظار خواهد رفت. نام برند آنر نیز در گوشه تصویر به چشم می‌خورد. در صورت عرضه چنین محصولی به بازار به احتمال بسیار زیاد قیمت آن منصفانه و مقرون به صرفه خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که از محصولات برند آنر انتظار داریم.

اما این تمام داستان نبود؛ امروز یک تصویر تیزر دیگر نیز منتشر شد که به یک تبلت مربوط به خانواده آنر تعلق دارد. همانند ساعت هوشمند هواوی آنر اس 1 از این تبلت نیز تا به امروز هیچ گونه اطلاعات خاصی به بیرون درز نکرده است. در بخش زیر شاهد نمایش تصویر تیزر تبلت آنر هواوی هستید:

تیزر ساعت هوشمند آنر اس 1 و یک تبلت مرموز توسط هواوی منتشر شد (2)نظر شما چیست؟ آیا ساعت هوشمند هواوی آنر اس 1 به سیستم عامل تایزن مجهز خواهد شد؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*