گلکسی اس 8

عجله ای در کار نیست؛ گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

هرچند بر اساس اخبار از پیش درز کرده به نظر می رسید سامسونگ برای جریان آبروریزی گوشی‌های نوت 7 احتمالا گلکسی اس 8 را زودتر از موعد مقرر به بازار عرضه نماید، با این حال تصاویری از دعوت‌نامه‌ای مربوط به کنفرانس این شرکت کره‌ای به تاریخ 26 فوریه (۸ اسفند) منتشر گردیده که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد.

طی چند روز اخیر اخبار متعددی پیرامون انفجار نسخه‌های تعویض شده گلکسی نوت 7 منتشر گردید و در همین راستا بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی وب سایت خبری Yonhap News، سامسونگ مجبور به توقف تولید گلکسی نوت 7 شده و از این رو دیگر نسخه‌های جدید یا امن این گوشی هوشمند را در بازار نخواهیم دید. از طرفی یکی از مسئولان رسمی شرکت سامسونگ که هنوز نام او افشا نشده است به این خبرگزاری اعلام کرده که کمپانی کره‌ای با شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای کشورهای کره جنوبی، امریکا و چین به توافق رسیده و توقف فروش گلکسی نوت 7 آغاز شده است.

اینک شرکت‌های حامل اصلی ایالات متحده به خریداران این محصول اجازه داده‌اند تا با پس فرستادن نوت 7 خود، محصولات دیگری را نیز خریداری کنند. چهارشنبه هفته گذشته در گزارشی عنوان شد که یک دستگاه نسخه سالم گلکسی نوت 7 که در جیب یکی از مسافران هواپیمای شرکت ساوث وست قرار داشته، منفجر شده است تا حتی دیگر اعتماد کردن به نسخه سالم این گوشی نیز کمی دور انتظار به نظر برسد.

سامسونگ امیدوار است قابلیت‌های جدید گلکسی اس 8 باعث فراموش شدن مشکلات گلکسی نوت 7 شود

همین امر باعث گردید تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون معرفی زود هنگام گلکسی اس 8 برای جبران حوادث مذکور قوت بگیرد، با این حال ساعاتی پیش تصویری از بنر مراسم آنپک (Unpacket) بعدی سامسونگ که طی روند برگزاری نمایشگاه MWC 17 برپا خواهد شد به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی سامسونگ، احتمالاً برای اولین بار در تاریخ ۸ اسفندماه در معرض دید عمومی قرار خواهد گرد.

هرچند تا به این لحظه تصاویری از نسخه اولیه و یا رندر شده گلکسی اس 8 منتشر نشده است، با این بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، میتوان پیش بینی کرد که سامسونگ در بدنه پرچم‌دار بعدی خود، همچنان از شیشه و فلز استفاده کند. در سوی دیگر بدهی است که سامسونگ در این محصول نیز از پنل های Super AMOLED استفاده نماید، زیرا اغلب پرچم‌داران چند سال اخیر این شرکت هم از نمایشگرهایی با همین فناوری بهره برده‌اند.گلکسی اس 8

برخی معتقدند که این محصول به اسنپدراگون 830 مجهز گردیده که صرفا در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. در سوی دیگر نسخه جهانی اس 8 هم به تراشه بالا رده بعدی شرکت کره‌ای یعنی اگزینوس 8893 تجهیز می‌گردد. هرچند برای رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 زمان بسیاری مانده و احتمالاً باید تا اسفند ماه صبر کرد؛ اما شایعاتی از چین به گوشمان می‌رسد که گویا قرار است در پشت پرچم‌دار بعدی سامسونگ از یک ماژول دوگانه‌ی دوربین استفاده شود.

طبق شایعات، این قطعات توسط یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ به نام (Semco) ساخته خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به بهره‌مندی از سنسور تشخیص عنبیه چشم، قدرت گرفتن از اندروید 7 نوقا و رابط کاربری UX اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آورین باید تو s8 شاهد شاهکار سامسونگ باشیم ,تو این گوشی از هوش مصنوعی viv هم استفاده میشه واقعا محشره