نسخه 2017 گوشی Galaxy J3

سامسونگ از هم اکنون مشغول آزمایش نسخه 2017 گوشی Galaxy J3 است

سامسونگ هرچند گوشی‌های بالا رده‌ مختلفی را در طول یک سال به بازار عرضه می‌کند، با این حال این موضوع باعث نمی‌شود که شرکت کره‌ای از بازار همیشه مشتاق گوشی‌های میان رده که قیمت مقرون به صرفه تری هم دارند، غافل شود. در همین راستا روز گذشته اطلاعاتی از طریق منابع چینی نزدیک به سامسونگ منتشر گردید که نشان می‌دهد این شرکت از هم‌اکنون مشغول آزمایش نسخه 2017 گوشی Galaxy J3 است.

هرچند بیش از دو ماه تا پایان سال 2016 زمان باقی است، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ از هم‌اکنون مشغول تست نهایی گوشی‌های سال آینده خود است، زیرا به تازگی ردپایی از نسخه 2017 گوشی Galaxy J3 که با کد داخلی SM-J327P شناخته می‌شود، در وب‌سایت Zauba مشاهده شده است. البته ناگفته نماند که چندی پیش نیز منابع چینی وابسته به سامسونگ، تصاویر رندر شده منتسب به این گوشی را منتشر کردند.

در همین حال فاش گردیده که نسخه 2017 گوشی Galaxy J3 قرار است با پایه قیمت 100 دلاری راهی بازار شود، البته این احتمال نیز دور از انتظار نیست که شرکت سازنده در زمان عرضه این رقم را افزایش دهد.

علی ایحال گوشی مورد بحث دارای نمایشگری 5 اینچی با وضوح اچ دی بوده و از تراشه‌ای چهار هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته است؛ البته ناگفته نماند که امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با استفاده از کارت حافظه جانبی نیز فراهم شده است. نسخه 2017 گوشی Galaxy J3 همچنین در قاب پشتی میزبان دوربین 8 مگاپیکسلی بوده و این در حالی است که دوربین سلفی آن نیز به لنز 5 مگاپیکسلی مجهز شده است که یک سخت افزار خوب در رده گوشی‌های مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

در همین حال برخی منابع همچنین تائید کرده‌اند که این گوشی در مدل دیگری با نمایشگر 5 اینچی با وضوح فول اچ دی نیز در برخی بازارهای خاص، البته با قدرت گرفتن از اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی ؟؟!!! واقعا گوشی های میان رده آشغالن نخرین آقا نخرین