ببینید : فیلم آتش گرفتن گلکسی نوت 7 جدید !

تماشا کنید : انفجار نسخه جدید گلکسی نوت 7 در رستوران برگرکینگ!

اگر در روزهای اخیر، اخبار پیرامون انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را دنبال کرده باشید، پس حتما می‌دانید که در دست گرفتن این گوشی حتی اگر نسخه سالم و جدید آن باشد، خطرناک است. اخیرا ویدیویی در دنیای مجازی منتشر شده که فیلم آتش گرفتن گلکسی نوت 7 تعویض شده را در یک رستوران نشان می‌دهد!

این روزها خبرهای زیادی در خصوص آتش گرفتن گلکسی نوت 7 جدید منتشر شده است. پس اگر هنوز گلکسی نوت 7 خود را با گوشی دیگری تعویض نکرده‌اید، بهتر است این موضوع را در اولویت برنامه‌هایتان قرار دهید.

از ابتدای هفته گذشته بود که خبرهایی مبنی بر انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت 7 تعویض شده شنیده شد. یکی از این موارد نیز به گونه‌ای بود که در نهایت منجر به تخلیه مسافرین یک پرواز در آمریکا به دلیل انفجار گلکسی نوت 7 شد.

فیلم آتش گرفتن گلکسی نوت 7 تقریبا به همه حرف و حدیث‌ها پایان داد

امروز نیز در خبرها و شبکه‌های اجتماعی فیلم آتش گرفتن گلکسی نوت 7 جدید دست به دست می‌شود که مدرک دیگری دال بر خطرناک بودن این گوشی است. در این ویدیو که توسط یکی از مشتریان فست فود برگر کینگ (Burger King) در کره جنوبی گرفته شده، می‌بینیم که چگونه یک گلکسی نوت 7 آتش می‌گیرد. این دومین گلکسی نوت7 جدیدی است که در کره جنوبی دچار احتراق شده است. مورد اول در استادیوم بیسبال ایگلز پارک (Eagles Park) در هانوا (Hanwha) اتفاق افتاده بود؛ قطعا اگر این اتفاق هنگامی می‌افتاد که گوشی در جیب شخص بود، می‌توانست صدمات زیادی به بدن او وارد آورد.

پس از همه این اتفاقات و شبهات زیاد پیرامون صحت این اخبار، بالاخره سامسونگ در آستانه توقف تولید گلکسی نوت 7 قرار گرفت و بسیاری از اپراتورهای موبایل در ایالات متحده نیز تصمیم گرفته‌اند فروش این گوشی را به کسانی که در طرح تعویض گلکسی نوت 7 قدیم شرکت خواهند کرد، متوقف کنند.

اگر شما هم صاحب یک گوشی گلکسی نوت 7 جدید یا قدیم هستید، توصیه می‌شود در اسرع وقت گوشی خود را با گوشی دیگری تعویض کرده و یا آن را به فروشنده پس دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حیف note 7 که زیباترین اسمارت فون 2017 بود 🙁

  2. از امروز صبح تا حالا هربار که گجت نیوز رو باز کردم سر تیتر خبر انفجار گلکسی های سامسونگه.
    چه رویی داره این سامسونگ، خب تخت کن در بخش موبایلت رو.
    عجیبه هاااااااااااااااااااا

    • منم نه امروز بلکه هر روز هر وقت خبرایه مربوط به سامسونگو دیدم شما کامنت منفی گذاشته بودی داداش به خدا خز شد بس کن سامسونگ فقط نوت 7 رو خراب کرد که ممکن بود برای هر شرکت دیگه ای پیش بیاد مطمئن باش با کامنت منفی شما هم درش تخته نمیشه . به نظر من سامسونگ باید دوباره بابت اشتباهش معذرت خاهی بکنه و تمرکز خودشو رویه گلکسی اس 8 بذاره