توقف فروش گلکسی نوت 7 از سوی تی موبایل

تی موبایل نیز فروش گلکسی نوت 7 را متوقف کرد

به دنبال اپراتور AT&T شرکت تی موبایل (T-Mobile) نیز اعلام کرد که در حال توقف فروش گلکسی نوت 7 است. در حقیقت این کمپانی مخابراتی به تازگی اظهار کرد که فروش نسخه جدید، سالم و رفع عیب شده گلکسی نوت 7 را موقتا متوقف کرده و از طرفی این موضوع برای طرح تعویض فبلت مذکور نیز رخ داده است و این پروژه به شکلی دیگر انجام خواهد شد.

همان طور که می‌دانید با اولین مرحله از عرضه گوشی گلکسی نوت 7، خبرهای بسیار زیادی در مورد انفجار و آتش سوزی باتری این گوشی حرفه ای و سطح بالا منتشر شد. تا جایی که شرکت سامسونگ طرح فراخوانی تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 صادر شده در سرتاسر دنیا را کلید زد. اما بعد از عرضه نسخه جدید این داستان دوباره ادامه داشت و گلکسی نوت 7 سالم نیز از آتش سوزی و انفجار باتری در امان نبود.

توقف فروش گلکسی نوت 7 از سوی اپراتور  تی موبایل

بر اساس موارد ذکر شده از سوی این کمپانی، حالا پس از توقف فروش گلکسی نوت 7 کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های این شرکت و با ارائه گلکسی نوت 7 معیوب یا سالم، هزینه پرداخت شده خود برای این گوشی را باز پس گیرند یا این که از میان دیگر گوشی های هوشمند تحت قرارداد، یکی را انتخاب کنند. البته تی موبایل هنوز به قول خود وفادار مانده و کاربرانی که در طول دوره پیش خرید، این گوشی را خریداری کرده بودند، هنوز هم از دریافت هدایای پیشفرض محروم نشده‌اند. خریداران گلکسی نوت 7 در دوره پیش خرید تی موبایل در کنار خود دستگاه، یک سال اشتراک رایگان نتفلیکس را به همراه دستبند هوشمند گیر فیت 2 و همچنین یک حافظه رم 256 گیگابایتی دریافت می‌کردند.

بر اساس شواهد موجود، احتمال دارد در آینده نزدیک شاهد توقف فروش گلکسی نوت 7 از سوی اپراتورهای ورایزن و اسپرینت نیز باشیم.

در هر صورت زمانی که گلکسی نوت 7 به بازار عرضه شد، رسوایی های سامسونگ نیز شروع شد. طوری که عرضه دوباره نسخه سالم گلکسی نوت 7 نیز دردی را دوا نکرد. در هر حال هم اکنون شرکت سامسونگ در بدترین شرایط خود قرار دارد و می‌بایست در مورد ادامه تولید گلکسی نوت 7 تصمیم بگیرد. در نهایت با انتشار خبرهای جدید در این زمینه شما را از شنیدن آنها محروم نخواهیم کرد. از طرفی پیشنهاد می‌کنیم گوشی گلکسی نوت 7 خریداری شده خود را سریعا به نمایندگی های فروش سامسونگ تحویل داده تا در امان بمانید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وریزان هم متوقف کرده

    • کلان باید فروش گوشی های سامسونگ متوقف بشه … بس که قطعات این گوشیاش بی کیفیتن ! دقیقا بساز بندازه به مردم ! ما داریم ظاهر گوشیاشو میبینیم ، به ظاهر باکیفیتن اما در داخل بی کیفیت ترین قطعات بکار میره ک اگر مردم از این مسله آگاه بودن قطعا انقدر طرفداریش نمیکردن و فروششو انقدر نمیبردن بالا ، خداروشکر انگاری داره رو میشه این مسله ی بی کیفیتی قطعاتش با نوت7 و اس7 و غیره …