رویداد 26 مهر شرکت تسلا و ایلان ماسک

ایلان ماسک: در رویداد 26 مهر تسلا منتظر غیرمنتظره‌ترین اتفاق باشید

مدیرعامل تسلا موتورز، ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که این کمپانی در تاریخ 26 مهر ماه میزبان یک رویداد خبری خواهد بود که در آن «غیرمنتظره‌ترین» اتفاق رخ خواهد خواهد. در حال حاضر تمامی فکرها به سمت معرفی خودرو الکتریکی مدل 3 در رویداد 26 مهر تسلا معطوف می‌شود که نخستین محصول با تولیدات انبوه در حوزه خود خواهد بود.

وضعیت سوخت و البته آلودگی هوا موجب شده طی سال‌های اخیر خودروسازان مشغول کار بر روی تولید خودروهای الکتریکی باشند. در این راستا باید به تسلا به عنوان یک رهبر و پرچمدار نگاه کنیم که با تولیدات خود موفق شده پیشرفت‌های چشمگیری را در این عرصه به ارمغان آورد.

ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل افسانه‌ای کمپانی تسلا (تولیدکننده مطرح اتومبیل های الکتریکی) با ارسال یک توییت رسماً اعلام کرد که این شرکت هفته آینده و در تاریخ 26 مهر (17 اکتبر) میزبان یک رویداد خواهد بود. البته وی در خصوص آنکه چه صحبت‌هایی رویداد 26 مهر تسلا انجام خواهد گرفت اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ هرچند که ما ایده‌ای را برای رویداد پیش روی شرکت تسلا داریم. به احتمال خیلی زیاد این رویداد خبری در خصوص خودرو تسلا مدل 3، نخستین اتومبیل الکتریکی به تولید انبوه رسیده این کمپانی خواهد بود.

کمپانی تسلا اوایل سال جاری بود که از اتومبیل الکتریکی مدل 3 رونمایی کرد اما بخش‌هایی هم مربوط به این خودرو باقی ماند که این شرکت از آن‌ها در خصوص نخستین خودرو الکتریکی مقرون به صرفه خود صحبتی نکرد. این خودروساز چندی پیش عنوان کرده بود که رویداد خبری ویژه‌ای را برای این خودرو در نظر گرفته است و حالا ما فکر می‌کنیم که رویداد 26 مهر نیز به احتمال زیاد می‌تواند مربوط به همین قضیه باشد.

رویداد 26 مهر شرکت تسلا و ایلان ماسک

انتظار برای «غیر منتظره‌‌ترین» در رویداد 26 مهر تسلا

جالب توجه است بدانید که در توییت ارسالی ایلان ماسک که در ارتباط با رویداد 26 مهر تسلا منتشر شده عبارت «غیر منتظره‌‌ترین» به چشم می‌خورد. این عبارت می‌تواند رویداد پیش رو را مربوط به پرده بردازی بخشی کاملا متفاوت از خودرو مدل 3 بکند.

Tesla در واقع ماه اکتبر میزبان دو رویداد مختلف خواهد بود. علاوه بر رویداد 17 اکتبر آن‌ها چند روز بعد و در تاریخ 28 اکتبر (7 آبان) نیز از یک رویداد خبری میزبانی خواهند کرد که در آن رویداد ما می‌توانیم شاهد رونمایی سقف های مسکونی خورشیدی همراه با یک باتری یکپارچه توسط این شرکت فناوری باشیم. این برای نخستین محصول مشترک دو شرکت تسلا و سولار سیتی بوده که اوایل سال جاری خبر خریداری سولار سیتی توسط تسلا را شنیده بودیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*