گلکسی نوت 7 ایمن

آیا گوشی منفجر شده در تایوان، گلکسی نوت 7 ایمن بوده است؟

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال نزدیک شدن به فراخوان دوم گلکسی نوت 7 باشد چرا که این روزها با انتشار اخباری در مورد منفجر شدن نسخه سالم از پرچم دار این شرکت، سامسونگ باز هم به تیتر اول بسیاری از خبرگزاری‌ها تبدیل شده است. اخیرا نیز اطلاعاتی در مورد منفجر شدن گلکسی نوت 7 ایمن منتشر شده که می‌تواند آبروی این کمپانی کره‌ای را بیش از پیش در خطر قرار دهد.

آیا باتری گلکسی نوت 7 ایمن هم مشکل دارد؟ مهندسین سامسونگ به دنبال یافتن حقیقت هستند

اینطور که گزارش شده، یک شهروند 26 ساله تایوانی در حال قدم زدن در پارک بوده که ناگهان متوجه دود کردن گلکسی نوت 7 ایمن خود در جیبش شده و آن را بر روی زمین می‌اندازد تا اثر دود از بین رود.

خانم Lai این گوشی هوشمند را در ماه آگوست خریده بود که پس از فراخوان سامسونگ، نسخه سالم آن را در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر ماه) دریافت کرد. در مورد این حادثه نیز وی اشاره کرده که پیش از مشاهده دود، گرم شدن بی‌دلیل جیبش، توجه او را جلب کرده بود و همین موضوع باعث شد تا خانم Lai دستگاه را از خود دور کند.

اخیرا شعبه تایوان کمپانی سامسونگ طی بیانه‌ای اذعان داشته که به منظور تحقیق در مورد آتش گرفتن این گوشی، به دنبال صاحب آن است تا با او صحبت کند که البته هنوز موفق نشده است. همچنین مدیران سامسونگ اعلام کرده‌اند که نباید به سرعت قضاوت کرد و ابتدا آنها باید مطمئن شوند که این گوشی، گلکسی نوت 7 ایمن بوده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که هفته پیش، گزارشی از منفجر شدن گلکسی نوت 7 ایمن در یکی از پروازهای شرکت ساوت‌وست ایرلاینز، توجه بسیاری از اصحاب رسانه را به این گوشی هوشمند جلب کرده بود.

اگر اثبات شود که گوشی حادثه‌ساز در این پرواز، گلکسی نوت 7 ایمن بوده، احتمالا باز هم شاهد فراخوانی از سوی سامسونگ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. البته من هرکول پوارو نیستم دوستان شایدم واقعا مشکل داره گوشی سامسونگ 🙂 ولی بعید میدونم چون سامسونگ شرکت فوق العاده بزرگیه و تو اسمارت فون در حد آیفونه

  2. من تا حالا گوشی سامسونگ نداشتم و در حال حاضر آیفون دارم <به نظر میاد بعضی شرکتا دارن برا گوشی سامسونگ پاپوش درست میکنن با توجه و دقت به مطلب بالا (به منظور تحقیق در مورد آتش گرفتن این گوشی، به دنبال صاحب آن است تا با او صحبت کند که البته هنوز موفق نشده است.)مشخصه که ساختگی بوده و خودشون سامسونگ رو آتیش زدن و مالک گوشی بعد انتشار این خبر پیداش نیست !
    بهر حال باید ببینیم کار کدوم شرکته که به فروش ساسونگ حسودی کرده و داره به وجهه ی سامسونگ صدمه میزنه

    • البته من هرکول پوارو نیستم دوستان شایدم واقعا مشکل داره گوشی سامسونگ 🙂 ولی بعید میدونم چون سامسونگ شرکت فوق العاده بزرگیه و تو اسمارت فون در حد آیفونه