نسخه جدید نرم افزار پینت

نسخه جدید نرم افزار پینت با پشتیبانی از طراحی سه‌ بعدی به ویندوز 10 می‌‌آید

به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ای مخصوص و کاربردی‌تر از نرم افزار معروف ویرایش تصاویر خود یعنی پینت (Paint) را برای ویندوز 10 عرضه کند. به تازگی نیز یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام WalkingCat، ویدئویی از نسخه جدید نرم افزار پینت را منتشر کرده که تغییرات اساسی آن همچون اضافه شدن پشتیبانی از سیستم سه بعدی را به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، می‌توان تقریبا مطمئن بود که این نسخه از نرم افزار پینت که فعلا با نام Paint Preview شناخته می‌شود، قرار است به صورت اختصاصی برای ویندوز 10 ارائه شود.

هدف اصلی مایکروسافت از عرضه نسخه جدید نرم افزار پینت ، دنیای واقعیت مجازی خواهد بود

ویدئویی که از نرم افزار Paint Preview منتشر شده می‌تواند در کنار امکانات قبلی آن، گویای ویژگی‌های جدیدی همچون طراحی سه بعدی نیز باشد. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید نرم افزار پینت را با پشتیبانی از هدست های هولو لنز و به منظور آسان‌تر کردن طراحی سه بعدی در ویندوز 10 عرضه کند. البته نباید سادگی این اپلیکیشن شما را به اشتباه بیندازد؛ مهندسین مایکروسافت تمام تلاش خود را داشته‌اند تا با قرار دادن ابزارهای مختلف، محیطی کاربردی را پیش روی طراحان قرار دهند. رابط کاربری روان نسخه جدید نرم افزار پینت نیز باعث شده تا کاربران بتوانند از تمام مدل‌های سه بعدی، عکس‌های دو بعدی، استکیرها و دیگر ابزارها، بدون هیچ مشکلی و در کنار یکدیگر استفاده کنند.

البته این، اولین باری نیست که اطلاعاتی در مورد توسعه نسخه‌ی مخصوص ویندوز 10 این نرم افزار به گوشمان می‌رسد، بلکه چند ماه پیش نیز تصاویری از محیط کاربری آن منتشر شده بود که از برنامه‌های مایکروسافت برای عرضه نسخه جدید نرم افزار پینت خبر می‌داد. به هر شکل، از آن موقع، زمانی زیادی گذشته و حالا این نرم افزار در حال طی کردن مراحل آزمایشی Pre-Alpha است.

همینطور باید اشاره کنیم که این خبر ساعاتی پس از مشخص شدن زمان کنفرانس مایکروسافت، در فضای مجازی منتشر شد. انتظار می‌رود مایکروسافت در رویداد 26 اکتبر (5 آبان ماه)، محصولی جدید از خانواده سرفیس را که احتمالا یک کامپیوتر بدون کیس (Alll-in-One) باشد، پیش روی کاربران قرار دهد. منابع آگاه هدف اصلی مایکروسافت از عرضه این محصول را توسعه محتوای واقعیت مجازی اعلام کرده‌اند.

پیش از این هم اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد مایکروسافت در حال توسعه یک سیستم نرم افزاری و البته سخت افزاری جدید است که می‌تواند عملکرد قلم‌های هوشمند و سیستم‌های لمسی را نسبت به کامپیوترهای قدیمی و سنتی، بهبود بخشد. شاید بهتر باشد بگوییم مایکروسافت می‌خواهد دستگاهی جدید (همچون یک کامپیوتر بدون کیس) را با سیستم نرم افزاری به‌روز (همچون نسخه جدید نرم افزار پینت)، روانه بازار کند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از نسخه جدید نرم افزار پینت را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*