باتری گلکسی نوت 7

ال جی نیز سامسونگ را به خاطر انفجارهای متعدد باتری گلکسی نوت 7 سرزنش کرد

از آنجا که شرکت‌های تولیدکننده‌ی سخت افزار از هیچ فرصتی برای تصاحب سهم دیگر رقبای خود در بازار کوتاهی نمی‌کنند، روز گذشته شرکت ال‌جی در پیامی طعنه‌آمیز، سامسونگ را پیرامون مشکل انفجار باتری گلکسی نوت 7 به باد سخره گرفت.

اگر هر از چند گاهی اخبار مرتبط با دنیای گوشی‌های همراه منتشر شده در گجت نیوز را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که نسل اول گوشی‌های گلکسی نوت 7 به دلیل مشکلات مربوط به باتری و آتش گرفتن آن، رسوایی بزرگی را برای شرکت سامسونگ به وجود آورد. تا جایی که کمپانی کره‌ای مجبور شد تمامی 2.5 میلیون نسخه از گلکسی نوت 7 عرضه شده در سرتاسر دنیا را طی فراخوانی بی‌سابقه، جمع‌آوری کند؛ اما به تازگی خبر رسید که مشکلات مربوط به این گوشی با تولید نسخه‌های جدید و سالم، پایان یافته و از طرفی سامسونگ نیز در حال عرضه دوباره گلکسی نوت 7 است.

در همین حال به نظر می‌رسد که گلکسی نوت 7 های جایگزین شده نیز از مشکلاتی رنج می‌برند، به طوری که حتی چندی پیش گزارشی در رابطه با انفجار مجدد این مدل در یک هواپیما خبرساز شد!

علی ایحال به نظر می‌رسد مشکلات و معضلات گوشی گلکسی نوت 7 برای سامسونگ تمامی ندارد و همین امر نیز باعث گردیده که شرکت ال‌جی که قدیمی‌ترین رقیب کره‌ای سامسونگ محسوب می‌شود هم این شرکت را به خاطر عدم توجه به امنیت کاربران سرزنش کند.

ال‌جی در پیامی به مردم دیوالی هند پیشنهاد کرده که از گوشی‌های گلکسی نوت 7 به جای مواد انفجاری در جشن سنتی این شهر که همه ساله در آخرین روز ماه اکتبر برگزار می‌شود و در آن شاهد آتش‌بازی بسیار هستیم، استفاده نمایند:

خبر انفجارهای اخیر را شنیده‌اید؟! با اطمینان خاطر از محصولات ال‌جی استفاده کنید، زیرا ما محصولاتمان را بارها و بارها و در شرایط مختلف مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا مطمئن شویم که هیچ خطری برای ارزشمندترین دارایی افراد یعنی امنیت آن‌ها نداشته باشد.

البته ال‌جی اولین شرکتی نیست که سامسونگ را پیرامون انفجار باتری‌ گلکسی نوت 7 مورد سرزنش قرار می‌دهد، زیرا تا پیش از این نیز موتورولا و لنوو هم در پیام‌های توئیتری، شرکت کره‌ای را بدین خاطر ملامت کرده‌اند. لازم به ذکر است که این پیام از سوی ال‌جی در حالی منتشر شده است که این شرکت کره‌ای در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک، عرضه گوشی وی 20 را در بازار هند آغاز نماید، از این رو کاهش فروش گوشی‌های گلکسی نوت جدید سامسونگ می‌تواند افزایش درآمد چشمگیری را برای ال‌جی همراه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوستان سامسونگ بهترینه و شرکت های دیگه منتظر هر فرصتی برای خراب کردن رقیب هستن بنده به شخصه note 5 دارم و منتظرم note7 ارزون شه بخرمش چون بهترین گوشی دنیاست با فاصله ی زیاد از رقبا

  2. درود بر lenovo
    و lg

    و مرگ بر سامسونگ