با خرید اچ تی سی 10 از وب سایت این شرکت، هدیه‌ای ویژه‌ دریافت خواهید کرد

اسناد آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای اچ تی سی 10 در بنچمارک GFXBench لو رفت

گوشی هوشمند اچ تی سی 10 (HTC 10) پرچمدار سطح بالا و بی‌نظیری است. اما به دلایلی نتوانست فروش خوبی را پشت سر بگذارد. گوشی‌های پرچمدار این شرکت همیشه در رقابت با سری گلکسی اس سامسونگ یا آیفون‌های اپل نتوانستند عملکرد درخشانی را از خود نشان دهند. البته یک ماه پیش طی خبری اعلام شد که این گوشی به زودی به روز‌ رسانی اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد. اما حالا اسناد مربوط به تست آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای اچ تی سی 10 در بنچمارک GFXBench لو رفته است.

آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای اچ تی سی 10 در راه است

بر اساس تصویر و اطلاعات لو رفته از سوی وب سایت بنچمارک GFXBench، آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای اچ تی سی 10 به زودی منتشر خواهد شد و فعلا در حال تست شدن توسط کمپانی تایوانی است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی اچ تی سی 10 در اوایل ماه آوریل رسما معرفی شد. این گوشی از نظر مشخصات فنی از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه واحد گرافیکی آدرنو 530 و میزان حافظه رم چهار گیگابایتی استفاده می‌کند. علاوه بر آن قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی وجود دارد. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو به همراه رابط کاربری سنس 8.0 استفاده می‌کند.

تصویر آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای اچ تی سی 10 در بنچمارک GFXBench لو رفتهمان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، نام این گوشی ذکر نشده و تنها عبارت “unknown” به معنای مجهول نوشته شده است. در هر صورت بر اساس موارد ذکر شده از سوی کمپانی تایوانی، اچ تی سی 10 اولین گوشی هوشمندی از این شرکت خواهد بود که آپدیت نوقا اندروید را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن گفته شده که این آپدیت در سه ماهه آخر سال میلادی جاری قرار است ارائه شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید یک هفته‌ای است که این سه ماهه شروع شده است.

پس به احتمال بسیار زیاد به زودی شاهد نمایش پیام مربوط به آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای اچ تی سی 10 و بر روی نمایشگر آن خواهیم بود. گر چه در دنیای اندروید همیشه تاخیرهایی غیر معمول وجود داشته و ممکن است این بار هم شاهد این موضوع برای گوشی‌های شرکت اچ تی سی باشیم. البته اگر از گوشی تحت قرارداد اچ تی سی 10 استفاده می‌کنید پس بهتر است بدانید که ممکن است حتی تا پایان سال 2016 نیز این آپدیت برای شما عرضه نگردد. هر چند احتمال ارائه این به روز رسانی در شرایط تحت قرارداد تا پیش از پایان سال میلادی کنونی بسیار کم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*