شواهد عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3 منتشر شد

احتمال عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3

تقریبا تمامی شرکت های بزرگ در حال کار کردن بر روی نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا برای عرضه بر روی گوشی های پرچمدار خود هستند. در حقیقت تا چند ماه دیگر اندروید 7.0 نوقا برای تمامی پرچمداران ارائه خواهد شد. اما نکته مهم در این حوزه، عرضه این نگارش بر روی پرچمداران قبلی شرکت هاست. این موضوع خود به تنهایی نگرانی بزرگ بسیاری از کاربران است. حالا اسنادی از احتمال عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3 در آینده نزدیک منتشر شده است.

شواهد مربوط به آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3 منتشر شد

گوشی هوشمند ال جی جی 3 (LG G3) در سال 2014 معرفی شد و به طور پیشفرض نسخه 4.4.2 سیستم عامل اندروید به نام کیت کت را در اختیار داشت. در ادامه این گوشی به نگارش های 5.0 و سپس 5.1 و در نهایت 6.0 اندروید بروز شد. بسیاری از شرکت های اندرویدی (که البته هر کمپانی سیاست خاص خود را دارد) پس از عرضه رسمی نسخه های متعدد از سیستم عامل اندروید، دیگر مدل های جدید آن ارائه نکرده و به فکر گوشی های هوشمند جدیدتر خود هستند. اما انگار ال جی هنوز هم جی 3 را فراموش نکرده است.

بر اساس شواهد و اسناد منتشر شده از سوی وب سایت بنچمارک گیک بنچ، گوشی هوشمند جی 3، پرچمدار دو سال پیش ال جی در این تست مجهز به اندروید 7.0 نوقا مورد آزمایش قرار گرفته است. آیا امکان مشاهده آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3 در آینده نزدیک وجود خواهد داشت؟

در هر صورت گوشی های جی 4 و جی 5 شرکت ال جی قرار است به اندروید نوقا آپدیت شوند. اما بر این اساس انگار شرکت کره ای قصد دارد این بروزرسانی را برای گوشی جی 3 نیز عرضه نماید. اما در هر حال می‌دانیم که اولین گوشی هوشمندی که با اندروید نوقا به فروش خواهد رسید، ال جی وی 20 خواهد بود.

شواهد عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3 منتشر شدهمان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 3 توانسته است امتیاز تک و چند هسته ای 929 و 2977 را برایش حاصل نماید. البته این موضوع را نیز در خاطر داشته باشید که ال جی جی 3 از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 801 کوالکام با حداکثر فرکانس کاری 2.46 گیگاهرتز استفاده می‌کند. این چیپ پردازشی در سال 2014 بسیار سطح بالا به حساب می‌آید و گوشی های پرچمدار بسیار زیادی در آن تاریخ از آن استفاده می‌کردند.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا از پشتیبانی شرکت ال جی در حوزه عرضه نسخه های جدید اندروید نسبت به دیگر کمپانی های تولید کننده گوشی های اندرویدی رضایت دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. کسی اندروید 7 رو نصب کرده؟ الان من 6رو دارم ینی تغییر بدم ب 7!؟خوبه؟?

    • داداش اندروید 7 نیومده واسه جی 3 و دیگه فکر نکنم بیاد

    • سلام.من اپدیت کردم به 7.1
      خیلی خیلی عالیه شده.
      رابط کاربری خیلی خوشگلتر و راحت تر شده
      امکانات دوربین که توی نسخه 6 داشت و افتضاح بود توی اندروید 7 خیلی بهتر شده و امکانتش عالیه
      مصرف باطری عالی شده
      تنها باگ اینه که با دوبارزدن به صفحه خاموش نمیشه.برای روشن شدن مشکلی نیست.ولی برای خاموش شدن باید از کلید پشت گوشی استفاده کرد که به نظر من مشکل خاصی نیست.

  2. سلام .من گوشیم g3اندروید 5 اگر به 6 ارتقا بدم میگن بر دش میسوزه اره

  3. Lg توی ایران یعنی مزخرف.هنوز توی اندروید 5 مونده.بروزرسانی خیلی ضعیفی توی ایران داره

  4. اصلا از لحاظ آپدیت رضایت ندارم.هنوز گوشیم حتی به آندروید 5.1 به صورت ota نشده.چه برسه به آندروید 6 و 7.
    واقعا پشتیبانی تو ایران افتضاحه لطفا پیگیری کنید .

  5. lg اگر واقعا” این کار انجام به دهد (Update to android 7) عالی می شود.

  6. دمشون گرم من خودم جی 3 دارم ولی هنوزم بطور رسمی برای من نیومده

  7. اندروید6 واسه G3 که قرار بود از طریقota بیاد که نیومد.لطفا شما پیگیری کنید.ما که دستمون به مدیران ال جی نمیرسه.حالا اندروید نوقا پیشکش…

  8. دمش گرم الجی … اندروید6 راحت براش اومد (جز اولینا بود ک اپدیت رو دریافت کرد) و الان اندروید 7 ، دمش گرم ، کمپانی فقط LG