مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار (2)

جان‌سخت‌های هوشمند: نگاهی به مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

اخذ مجوزهای IP به منظور مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار حالا به یکی از شاخصه های اصلی گوشی های هوشمند سطح بالا و پرچمدار تبدیل شده است. تا جایی که گوشی های سری آیفون 7 شرکت اپل نیز حالا ضد آب هستند و سری گوگل پیکسل نیز که دیشب معرفی شدند از این ویژگی استفاده می‌کنند. اما ضد آب بودن تنها دلیل برای جان‌سخت بودن یک گوشی نیست و هم اکنون اسمارت فون هایی در بازار وجود دارند که مقاوت را در سطوح بسیار بالاتری ارائه داده اند. در این مطلب مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار در سال 2016 را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

کت اس 60

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازارکت اس 60 (CAT S60) یک گوشی هوشمند آنلاک به حساب می‌آید و از خطوط ارتباطی GSM پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای حسگر حساس به گرما FLIR بوده و از این رو می‌تواند با لمس تنها یک کلید، اجسام اطرافتان را از نظر گرمای ساطع شده از آنها بازرسی کند. بر اساس ادعای شرکت سازنده، این محصول ضد آب ترین گوشی هوشمند موجود در بازار به حساب می‌آید؛ زیرا می‌تواند به مدت یک ساعت در عمق پنج متری آب زنده بماند. این میزان، نیم ساعت بیشتر از مدت زمان ضد آب بودن هرکدام از گوشی های سری گلکسی اس 7 سامسونگ است. در لیست مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار، کت اس 60 با در اختیار داشتن ویژگی های جالبی همچون حسگر حساس به گرما می‌تواند گزینه تحریک کننده ای برای خریداران باشد.

علاوه بر آن این گوشی در برابر سقوط از ارتفاع نیز مقاوم است. در صورت سقوط تا ارتقاع 1.8 متری برای این گوشی هیچ مشکل خاصی پیش نخواهد آمد زیرا از یک فریم برای مقاوم استفاده می‌کند. بدنه این گوشی به شکلی ساخته شده است تا در هنگام استفاده در محل های خطرناک یا برای کاربرانی که به مشاغل سخت مشغول هستند مناسب باشد. برای مثال کارگرهای ساختمانی می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی از این گوشی در محل کار خود استفاده کنند.

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

گوشی کت اس 60 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و از طرفی از تراشه میان رده اسنپدراگون 617 کوالکام استفاده می‌کند. چیپستی که می‌توان در گوشی های دیگری همچون اچ تی سی وان ای 9 نیز مشاهده کرد. این گوشی دارای نمایشگر 4.7 اینچی IPS بوده و گوریلا گلس نسل چهار بر روی آن قرار گرفته است. گوشی دارای باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت است و به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده می‌کند

مهمترین نکات: این گوشی دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G بوده و 600 دلار قیمت خواهد داشت.

نکات قابل توجه: این گوشی با شبکه شرکت های مخابراتی ورایزن یا اسپرینت کار نخواهد کرد.

موتورولا دروید توربو 2

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

همان طور که می‌دانید پسوند دروید مربوط به گوشی هایی است که تحت قرارداد شرکت مخابراتی ورایزن هستند. گوشی هوشمند موتورولا دروید توربو 2 نیز از این قاعده مستثنا نیست. این گوشی به فناوری ShatterShield موتورولا مجهز شده و از این رو نمایشگر 5.4 اینچی POLED آن که دقت تصویری برابر با QHD دارد در برابر شکستن مقاوم است. علاوه بر آن یک باتری با ظرفیت 3760 میلی آمپر ساعت به همراه دوربین اصلی با دقت 21 مگاپیکسل از دیگر مشخصات فنی این گوشی به حساب می آید. با تمام این تفاسیر جالب است بدانید که این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی برابر با 32 گیگابایت بوده و علاوه بر آن امکان قرار گیری کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز وجود خواهد داشت. البته بهتر است بدانید که این گوشی تنها 7.6 میلی متر ضخامت داشته و وزنی معادل 169 گرم دارد. با این تفاسیر دروید توربو 2 موتورولا یک گوشی لوکس و زیبا و در کنار آن مقاوم به حساب آمده و برخلاف گوشی های مقاوم زمخت بازار از بدنه ای باریک و خوش دستی برخوردار است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 810 کوالکام به همراه سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. در بین مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار موتورولا دروید توربو 2 مسلما از جمله لوکس ترین آنها به حساب خواهد آمد.

مهمترین نکات: باتری این گوشی بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند تا مدت زمان بسیار زیادی برایتان شارژدهی کند. هر چند با ارائه اندروید نوقا شاهد بهینه سازی بیشتری در این بخش خواهیم بود، این گوشی 550 دلار قیمت دارد.

نکات قابل توجه: برخورداری از فناوری شارژ سریع گوشی – می‌توان با پرداخت هزینه ای اضافی یک لایه محافظ Moto Shattershield  را خریداری کرده و بر روی نمایشگر گوشی بچسبانید.

سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

متاسفانه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو (Samsung Galaxy S7 Active) تنها تحت قرارداد شرکت AT&T عرضه شده است. مشخصات فنی این گوشی شباهت بسیار زیادی به دیگر نسخه های اصلی سری گلکسی اس 7 سامسونگ دارد. این موارد شامل برخورداری از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه چهار گیگابایت حافظه رم است. علاوه بر آن سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو از یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. در بین مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار نماینده سامسونگی به اندازه ای از مشخصات فنی بالا استفاده می‌کند که دیگر گوشی های موجود در این حوزه را به سادگی پشت سری خواهد گذاشت.

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

اما تفاوت این گوشی با نسخه های معمولی سری گلکسی اس 7 علاوه بر ضد آب بودن و مقاومت در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار، مربوط به بدنه بسیار مقام آن است. گلکسی اس 7 اکتیو از یک نمایشگر 5.1 اینچی سوپر آمولد با دقت QHD استفاده می‌کند. صفحه نمایش این گوشی دارای روشنایی بسیار زیادی بوده و به میزانی است که برای کار کردن در محیط باز مناسب باشد. علاوه بر آن وجود یک لایه مقاوم بر روی آن از شکستن نمایشگر گوشی جلوگیری می‌کند. همانند دو نسخه دیگر سری اس 7، این گوشی نیز دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بوده و از این رو کیفیت تصاویر ثبت شده آن بسیار بالا خواهد بود. ضخامت این گوشی 9.9 میلی متر است و وزنی برابر با 185 گرم دارد. تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه قابلیت قرارگیری کارت حافظه جانبی، این محصول را به یک گوشی تمام عیار تبدیل می‌کند.

مهمترین نکات: گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو همان دستگاه جان‌سخت و پرقدرتی است که هر کاربری دوست دارد آن را در اختیار داشته باشد.

نکات قابل توجه: اگر می‌توانید با محدودیت های مخابراتی و قیمت بالای این گوشی (نزدیک به 800 دلار) کنار بیایید، گلکسی اس 7 اکتیو بهترین گزینه در بین دیگر گوشی های مقاوم اندرویدی موجود در بازار است.

بهترین گزینه 

مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار (2)سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو را به عنوان برنده رقابت مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار انتخاب کردیم. اما چرا؟

گلکسی اس 7 اکتیو، گوشی هوشمند است که علاوه بر مقاوم بودن بدنه، از نظر مشخصات فنی نیز سطح بالا و حرفه ای به حساب می‌آید. در حقیقت شرکت سامسونگ تمامی سخت افزاری هایی را که در سری سطح بالا و پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج وجود داشت، عینا در این محصول نیز قرار داده است. مشخصات فنی سطح بالایی همچون دوربین باکیفیت، نمایشگر سطح بالا، چیپست قدرتمند، باتری بادوام و در کنار آنها بدنه ای کامل مستحکم در کنار وجود نام سامسونگ بر روی این گوشی تماما باعث خواهند شد تا هر کاربری در بین مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار به این دستگاه توجه ویژه ای داشته باشد.

در نهایت اگر قصد خریداری گوشی هوشمند مقاومی را دارید که در عین حال از مشخصات فنی سطح بالایی نیز برخوردار باشد، گلکسی اس 7 اکتیو بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. اطلاعات مردم و حتی برخی کارشناسان کمه..
    قویترین گوشی دنیا
    doogee s60
    کلیپ خواستین تلگرام ایدیم اسممه

  2. اگه امکان داره لطفا این کارشناس بیسوادتونو رد کنین بره پی کارش یعنی اصلا تابلو داد میزنه که از ال جی سامسونگ جیره میگیره اخه بیسواد اولین گوشی زد اب و سونی زد همه میدونن به گوشی های زد اب سامسونگ نمیشه اعتماد کرد یه مثال سادش همین اس ۵ گوشیکه الان باهاش تایپ میکنم سامسونگ a5 2016 که از فاصله ۵۰ سانتی از دسم افتاد با اینکه ضد خش دومیل داشت ال سی دیش ترکید که از نظر طراحی خیلی شبیه اس ۷ انگار فیلم هندی خیلی تماشا میکنی برو یکم اطلاعاتتو اپش کن بعد

    • خیلی اسگولی حداقل بررسی رو کامل می خوندی

    • اولا اینکه ضد خش دو میل انداختی ن ضد ضربه که توقع داشته باشه ضربه رو بگیره
      دوما اینکه نمیدونم تحت چ شرایطی از دستت افتاده یا کجا افتاده یا به چ شدیدی کوبیدیش زمین
      سوما گوشیهای خودشه دوست داره همه رو مثل هم تولید کنه به من و شما ربطی نداره
      چهارما احتمال داره گوشی شما S5 از این چینیایی باشه که تو ماهواره تبلیغ میکنن یبار دیگه درست ببین گوشی اشتباهی نخریده باشی
      بعدشم معلوم نیست چرا 3تا گوشی رو تو جمله مسخره میخوای ببری زیر سوال ربطی نداره که اولین گوشی ضد آب و کی زده باشه داره درمورد مقاومت کلی گوشی بحث میکنه درست بخون متن و عمو جون

  3. عه جای 1100 هم خالیه که

  4. دیگه تو ایران سایتی رو پیدا نمی کنی که دیگه تبلیغ سامسونگ رو نکنه. با چه زبونی بگیم؟؟!! ای سری نوت ۷ و اس ۷، بهترین موبایل در کل جهان برای عامل انتحاریه

  5. گوشی های سونی هم ک کشک هستن لابد؟ مقاوم ترین گوشی از لحاظ ضد آبی هستن و در برابر گرد و غبار هم مقاومن در ضمن آگه اطلاع داشته باشین پرچمدارهای سابق سونی جنسشون از شیشه ی سرامیکی بود و این سری جدید همگی فلزی هستن تازه ضخامتشون هم نصف اس۷ اکتیو سامسونگه
    گاهی اوقات دیگه نمیدونین چجوری تبلیغ سامسونگ رو بکنید

    • دوست گرامی ، اولا که مطلب ترجمه هستش. دوما گوشی مقاوم تعریف و استاندارد های خاص خودش رو داره. قرار نیست که هر گوشی که در مقابل مفوذ آب مقاوم بود ، در دسته گجت های جان سخت قرار بگیریه !

  6. اینسایت مختص سامسونگه خخخ،میخاید یه پست هم واسه تاریخچیه سامسونگ بزارید،و افتخار کنید

  7. گوشی کت اس 60 رو بگید یک چیزی
    در بازار ایران وجود دارد با قیمت خیلی خیلی زیاد
    2,550,000 تومان
    برای بچه مایه دارا

  8. حالا مگه اس 7 اکتیو تو بازار ایران هست
    که شما میگید بهترین گزینه هست
    یک گوشی را بگید که در بازار ایران باشه نه اس 7 اکتیو

  9. باز تبلیغات برا سامی بمبک….این s7 اکتیو تو تست نفوذ اب چند تا موسسه شکست خورد کجاش مقاومه……؟؟؟

  10. جای lg v10 یا lg v20 خالی بود چون واقعا مقاوم هستن