گوگل وای فای

گوگل وای فای با قیمت 129 دلار معرفی شد

در کنفرانسی که امشب گوگل برگزار کرد، یک محصول جدید و کاملا متفاوت معرفی شد. گوگل وای فای (Google Wifi)، در واقع یک روتر با ویژگی‌های “هوشمند” است که 129 دلار قیمت داشته و عملکردی مشابه با Goolge OnHub دارد.

با گوگل وای فای نگران نقاط کور شبکه اینترنت خانه نباشید

سیستمی که در گوگل وای فای به کار گرفته شده، تلاش دارد تا با تکیه بر شبکه وای فای خانگی، نقاط کور و قسمت‌هایی که امواج بدون سیم نمی‌توانند به درستی توسط دستگاه‌های دیگر دریافت شوند را از بین برد. در واقع با استفاده از گوگل وای فای می‌توان شبکه اینترنت را به صورت یکپارچه و با سرعتی پایداری، در تمامی بخش‌های خانه دریافت کرد، ویژگی بسیار خوبی که OnHub فاقد آن است.

اما چیزی که این روتر جدید را ارزشمند می‌کند، مسافت تحت پوشش آن است. گوگل مدعی شده که به کمک این دستگاه جدید کاربران می‌توانند بٌرد شبکه بدون سیم خود را حتی بیشتر از روترهای حرفه‌ای افزایش دهند. البته این ادعایی نیست که اولین بار از زبان گوگل بشنویم بلکه پیشتر نیز بسیاری از سازندگان مودم‌ها و روترها، چنین وعده‌ای را داده بودند که در نهایت محقق نشد.

پیش فروش گوگل وای فای از ماه نوامبر و با قیمت 129 دلار آغاز شده و امکان خریداری پک سه تایی آن با قیمت 299 دلار نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*