قیمت گوگل پیکسل ایکس و پیکسل ایکسل ال به همراه تاریخ عرضه آنها مشخص شد

قیمت و تاریخ عرضه گوگل پیکسل و پیکسل ایکسل ال مشخص شد

بالاخره حدس و گمان‌ها به پایان رسید و گوگل با معرفی دو گوشی جدید گوگل پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) به عمر برند نکسوس پایان داد. مسوولین این کمپانی پس از معرفی مشخصات اسمارت‌فون‌های جدید خود، از قیمت گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال به همراه تاریخ عرضه آنها پرده برداشتند.

گوشی های جدید گوگل از تراشه قدرتمند و جدید کوالکام اسنپدراگون 821 نیرو گرفته‌اند. گوگل پیکسل مجهز به نمایشگر 5 اینچی 1080 پیکسل و نمایشگر گوشی گوگل پیکسل ایکس ال نیز یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 1440 پیکسل است. هر دو گوشی از 4 گیگابایت رم، دوربین‌های 12 مگاپیکسلی و باتری‌هایی با ظرفیت مناسب برخوردارند.

گوگل اعلام کرده که گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال مجهز به اندروید 7 نوقا خواهند بود، از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی می‌کنند و فضای ذخیره‌سازی بی‌نهایتی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها (حتی ویدیوهای 4K) در اندازه واقعی خود به کاربران ارایه می‌دهند.

قیمت گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال

اما سوال اینجاست که چه مقدار پول باید برای این دو دردانه‌ی جدید گوگل پرداخت کرد و چه موقع برای عموم در دسترس قرار خواهند گرفت؟ مسوولین شرکت گوگل اعلام کرده‌اند که این گوشی‌ها از همین امروز در بازارهای ایالات متحده، انگلستان، کانادا، آلمان و استرالیا و از روز 13 اکتبر (22 مهر) در بازارهایی مانند بازار کشور هندوستان قابل سفارش هستند. عرضه این گوشی‌ها و تحویل آنها به سفارش‌دهندگان نیز از دو هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد. با ورود این گوشی‌ها به بازار آمریکا، اپراتور موبایل ورایزن (Verizon) به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایالات متحده، بار پشتیبانی از آنها را به صورت انحصاری به دوش خواهد کشید. قیمت گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال نیز در مدل‌های مختلف و متنوع از 649 دلار شروع خواهد شد و در صورت خرید به صورت اقساطی، ماهیانه 27 دلار برای کاربران هزینه خواهد داشت. البته قیمت گفته شده، قیمت گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال قفل شده است و این گوشی‌ها در مدل آنلاک نیز در فروشگاه رسمی گوگل به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*