میتسوبیشی GT-PHEV از نسل جدید تکنولوژی هیبریدی رونمایی کرد

بر اساس یک عادت آزاردهنده، کمپانی میتسوبیشی (Mitsubishi) همواره کانسپت‌های بسیاری را به نمایش در می‌آورد درحالی‌که به ندرت از خودروهای جدید خود رونمایی می‌کند. این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 جدیدترین کانسپت خود را با نام میتسوبیشی GT-PHEV معرفی کرد.

خودروی Ground Tourer-PHEV) GT-PHEV) با نسل جدید تکنولوژی هیبریدی پلاگین ساخته شده که شامل یک باتری با ظرفیت بالا، سه موتور الکتریکی و یک موتور احتراق داخلی می‌شود. یکی از موتورهای الکتریکی در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته و برای به حرکت در آوردن چرخ‌های جلو به موتور احتراق 2.5 لیتری کمک می‌کند. دو موتور الکتریکی دیگر نیز در قسمت عقب خودرو جای گرفته و چرخ‌های عقب را به حرکت درمی آورد. به این ترتیب با همکاری این موتورها یک سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ هیبریدی به وجود می‌آید. گفته شده که مشابه این سیستم در خودروی میتسوبیشی Outlander PHEV نیز قرار گرفته با این تفاوت که در آن از یک موتور الکتریکی در قسمت عقب استفاده شده است.

میتسوبیشی GT-PHEV

میتسوبیشی GT-PHEV به وسیله یکی از موتورهای الکتریکی خود توانایی طی کردن 120 کیلومتر را دارد و با استفاده از باک پر از گاز این مسافت تا 10 برابر افزایش می‌یابد. همچنین باتری این خودرو از ظرفیت 25 کیلووات ساعت برخوردار است. به این ترتیب به لطف یک سیستم هماهنگ و یکپارچه، هر چهار پیشرانه این خودرو در جهت بهبود پایداری و تأمین گشتاور مورد نیاز فعالیت می‌کنند.

میتسوبیشی GT-PHEV
هنوز مشخص نیست که میتسوبیشی GT-PHEV در چه زمانی به مرحله تولید و عرضه خواهد رسید

هنوز حرفی از تولید میتسوبیشی GT-PHEV زده نشده و مشخص نیست که آیا این محصول هم فقط در حد یک کانسپت باقی می‌ماند یا خیر؟ کمپانی میتسوبیشی این خودرو را یک شاسی بلند گران‌قیمت معرفی کرده که برای مسافت‌های طولانی طراحی شده است. احتمال دارد که این شیوه طراحی در نسل آینده خودروی Outlander و یا Montero که در بازارهای جهانی با نام Pajero شناخته می‌شود نیز مورد استفاده قرار گیرد.

میتسوبیشی GT-PHEVمیتسوبیشی GT-PHEV

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*