زندگی خنده دار حیوانات

10 تصویر منتخب از مسابقه عکاسی زندگی خنده دار حیوانات 2016

مسابقه عکاسی زندگی خنده دار حیوانات 2016 در روز اول اکتبر به پایان رسید. هنوز برندگان این مسابقه معرفی نشده‌اند اما در این مطلب قصد داریم بامزه‌ترین تصاویر این مسابقه جذاب را معرفی کنیم.

خندیدن تنها هدف این رویداد سالیانه نیست و چیزی که این تصاویر زیبا از شما می‌خواهند، محافظت از محیط زیست و حیات وحش است. موسسه خیریه حفاظت از محیط زیست همواره برای نجات جان حیوانات، جلوگیری از درد کشیدن آنها و حفاظت از گونه‌های مختلف حیوانات در سراسر جهان فعالیت می‌کند.

این مسابقات که توسط دو عکاس مشتاق حیات وحش تأسیس شده است، عکس‌هایی از حماقت‌های خنده‌دار در قلمرو با شکوه حیوانات را به نمایش می‌گذارد. مسابقه عکاسی زندگی خنده دار حیوانات در سال جاری در شش بخش جالب برگزار شد و عکس‌های زیبا و سرگرم کننده‌ای در آن شرکت کردند که نمونه‌هایی از آن را در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید. نظر شما در مورد برندگان این مسابقه زیبا چیست؟

بامزه‌‌ترین تصاویر مسابقه عکاسی زندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیواناتزندگی خنده دار حیوانات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا زیبا بودن آفرین به عکاس هایی که این لحظات رو ثبت کردن