کمپانی NextEV

هیولای گمنام چینی در نمایشگاه خودروی پاریس 2016؛ کمپانی NextEV وارد می‌شود

در جریان نمایشگاه خودروی پاریس 2016 یک شرکت خودروسازی گمنام از چین، سوپر اتومبیل الکتریکی خود را معرفی کرد. کمپانی NextEV که پیش از این کمتر نامی از آن شنیده بودیم به نمایشگاه پاریس آمد و از برنامه‌های آینده خود رونمایی نمود.

کمپانی NextEV یک شرکت خودروسازی چینی است که در حال حاضر بر روی سوپر اتومبیل‌های تمام الکتریکی خود کار می‌کند. این خودروها قادرند سریع‌ترین خودروهای جاده در دنیا را به چالش بکشند. همچنین این خودروساز ناشناخته در نظر دارد تا به مسابقات فرمول E ورود پیدا کند. تا کنون جزییات زیادی در خصوص این خودرو مخابره نشده و تنها چند تصویر از طرح اولیه آن منتشر شده است. گفته شده که این هیولای الکتریکی در ماه آینده (نوامبر 2016) رسماً معرفی شده و تولید آن در تعداد محدود آغاز می‌شود.

کمپانی NextEV

هنوز نام این سوپر خودروی الکتریکی اعلام نشده اما مشخص شده است که موتوری با قدرت 1360 اسب بخار خواهد داشت. میزان گشتاور خودرو نیز مشخص نیست اما بر اساس شنیده‌ها خودروی NextEV باید از گشتاور فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد. قدرت موتور این سوپر اتومبیل، آن را در ردیف خودروهایی همچون ریماک کانسپت (Rimac Concept S) و کونیخزگ رگرا (Koenigsegg Regere) با قدرت 1384 و 1500 اسب بخار قرار خواهد داد. این توان الکتریکی موجب می‌شود تا خودروی NextEV در زمان زیر 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که در این زمینه نیز با خودروی ریماک کانسپت اس با شتاب 2.5 ثانیه رقابت می‌کند.

تصاویر منتشر شده اطلاعات اندکی را در زمینه طراحی در اختیار می‌گذارد. آنچه که مشخص است ما شاهد معرفی خودرویی صیقلی با دو درب و بدون آینه کناری خواهیم بود. شیشه‌های جلوی منحنی شکل و درب‌های گالوینگ، ظاهر این خودرو را کمی شبیه به کونیخزگ کرده است.

کمپانی NextEV

برنامه‌های کمپانی NextEV برای آینده

از نظر قیمت خودرو نیز اطلاعاتی در دسترس نیست اما به احتمال زیاد کمپانی NextEv قیمت معقولی را برای آن در نظر گرفته تا از این جهت نیز با تسلای S به رقابت بپردازد. NextEV در نظر دارد تا پس از این سوپر خودرو، خودروهای الکتریکی بیشتری را روانه بازار کند. شنیده شده که این کمپانی یکی از لیدرهای تسلا را به استخدام خود در آورده است و در اوایل سال جاری نیز قراردادی را با شهرداری نیانجینگ چین به امضا رسانده و طبق آن مقرر شده که یک کارخانه تولید خودروهای الکتریکی در این شهر احداث شود.

کمپانی NextEV

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*