تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی

افتتاح 9 پروژه جدید توسط ایرانسل؛ پاسخ دزفولی به تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی

شرکت ایرانسل در مراسمی از 9 پروژه جدید خود رونمایی کرد. در حاشیه برگزاری مراسم بهره برداری از این پروژه‌ها، مدیرعامل ایرانسل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در خصوص تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی این اپراتور نیز توضیحاتی را ارائه داد.

روز گذشته طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات از 9 پروژه جدید ایرانسل رونمایی شد. بهره برداری از نسل 4 ثابت (TD-LTE) در 49 شهر، بهره برداری از چهارده هزار و پانصدمین node شبکه در شلمچه، آزمایش نسل 5 تلفن همراه برای اولین بار در خاورمیانه، تجمیع فرکانس نسل +4G همراه FDD برای اولین بار در ایران، سرویس تماس بر بستر نسل چهارم (VoLTE)، تماس بر بستر وای فای (VoWiFi)، نسخه 6 پروتکل اینترنت (IPv6)، سامانه پرداخت NFC و سیم کارت‌های جدید ایرانسل تحت عنوان سیم کارت‌های کودک، گردشگری و چند شماره ای پروژه‌هایی بودند که در این مراسم افتتاح شدند.

تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی

مدیرعامل ایرانسل در حاشیه برگزاری این مراسم اعلام کرد که این اپراتور 47 میلیون مشترک نسل 2، 18.5 میلیون مشترک نسل 3 و 2.6 میلیون مشترک نسل 4 دارد. هم اکنون 5.4 میلیون دستگاه 4G در شبکه فعال و حجم مصرف روزانه دیتا نیز 25 برابر شده است.

علیرضا قلم بر دزفولی در خصوص طرح ترابردپذیری نیز خبر داد که تا کنون 47 هزار نفر از اپراتورهای همراه اول و رایتل درخواست ترابرد به ایرانسل را داشتند که از این میان 19 درصد با موفقیت جابجا شدند. همچنین 8 هزار نفر نیز درخواست مهاجرت از ایرانسل را داشتند که 72 درصد آنها با موفقیت اپراتور خود را تغییر دادند.

وی همچنین از افزایش سقف مکالمه سیم کارت های دائمی ایرانسل از رقم 50 هزار تومان به 100 هزار تومان خبر داد. دزفولی در مورد اپراتورهای مجازی نیز بیان کرد که با 22 اپراتور مذاکره شده و در نهایت با 8 اپراتور به توافق رسیده است.

تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی

مدیرعامل ایرانسل درباره میزان سرمایه گذاری MTN در این اپراتور نیز گفت:

مبلغ سرمایه گذاری اولیه MTN یک میلیارد و پانصد میلیون دلار بوده که این رقم به 2 میلیارد دلار افزایش یافت. علاوه بر آن از سودی که به این شرکت رسیده ریالی خارج نشده است و بانک مرکزی در تلاش است تا مشکل MTN برای خروج درآمد از ایران را حل کند.

توضیح مدیرعامل ایرانسل در خصوص تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی

قلم بر دزفولی در پایان توضیحاتی را در مورد تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی ارائه داد:

تغییر تعرفه بسته‌ های اینترنتی تنها در یک بسته صورت گرفته و این بسته اینترنتی از یک ساله به 6 ماهه کاهش یافته است. طبق بررسی‌های صورت گرفته بیشتر مشترکان بسته یک ساله خود را در شش ماه اول تمام می‌کنند و به همین دلیل تصمیم به کاهش مدت این بسته اینترنتی گرفته شد.

وی در ادامه از حذف بسته های کم حجم‌تر در آینده خبر داد و اعلام کرد که با توجه به ارائه TD LTE ممکن است بسته های کم حجم‌تر حذف شده و بسته های پرحجم با تعرفه پایین‌تر جایگزین آنها شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*