کاور Fuze

با خرید کیس کاور Fuze ، گوشی آیفون 7 خود را به درگاه 3.5 میلی‌متری صدا تجهیز کنید !

یکی از تغییرات اساسی آیفون 7، نسبت به نسل قبلی این محصول را می‌توان حذف درگاه 3.5 میلی‌متری صدا در آن دانست. هرچند ساکنین کوپرتینو معتقد هستند که درگاه لایتینگ به مراتب می‌تواند صدا را با کیفیت بالاتری انتقال دهد، با این حال هنوز هم عده‌ای از خریداران آیفون 7 به اعمال چنین تغییراتی در زمانی که شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی در مقیاس محدود از درگاه لایتینگ پشتیبانی می‌کنند، ناراضی هستند. همین شکایات باعث شده تا به تازگی کیس کاور Fuze راهی بازار شود که با استفاده از آن قادر خواهید بود درگاه صدا را به آیفون 7 اضافه کنید.

در سوی دیگر کیس کاور Fuze علاوه بر تجهیز آیفون 7 شما به درگاه صدا، از یک باتری جانبی 24000 میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد که می‌تواند نقش باتری رزرو گوشی را هم بازی کند. البته این میزان توان در مدل عرضه شده برای آیفون 7 پلاس به 3,600 میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است.

کاور Fuze

کیس کاور Fuze برای گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس درگاه 3.5 میلی‌متری صدا را به ارمغان می‌آورد و این در حالی است که به طور پیش‌فرض دارای یک باتری جانبی هم بوده که می‌تواند در صورت نیاز به صورت محسوسی عمر شارژ باتری گوشی شما را افزایش دهد. ناگفته نماند که تمامی این قابلیت‌ها در محفظه‌ای بسیار باریک تعبیه شده است. با استفاده از کاور Fuze، گزینه‌های بیشتری در زمان خرید هدفون در اختیارتان خواهد بود.

کیس کاور Fuze در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی، رز گلد و آبی از ماه آینده میلادی در سه مدل با قیمت‌های 49، 59 و 69 دلاری از طریق وب‌سایت شرکت سازنده قابل سفارش خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*