نسخه اندرویدی مرورگر کروم

افزایش سرعت بارگذاری صفحات در نسخه اندرویدی مرورگر کروم

گوگل همزمان با اجرای طرح ارائه وای فای عمومی، از برنامه‌های خود برای عرضه نسخه اندرویدی مرورگر کروم با سرعتی بسیار بیشتر از قبل خبر داده است. مهندسین گوگل با استفاده از نسخه بهبود یافته حالت Data Saver (ذخیره‌کننده اطلاعات) برای این مرورگر قدرتمند، امکان ذخیره 60 درصد از داده‌های دریافتی را بدون تغییر در ترافیک مصرفی کاربران، میسر کرده‌اند که می‌تواند فوق‌العاده کاربردی باشد.

منتظر عرضه جدیدترین نسخه اندرویدی مرورگر کروم با امکانات و سرعتی بسیار بالا باشید

از این پس نیز Data Saver با پشتیبانی از قابلیت فشرده‌سازی ویدئوها، امکان ذخیره 67 درصد از داده‌های دریافتی را به هنگام مشاهده آنلاین فایل‌هایی با فرمت MP4 فراهم می‌کند. علاوه بر این، سیستمی که در جدیدترین نسخه اندرویدی مرورگر کروم به کار گرفته شده قادر خواهد بود تا با نمایش جزئیات مهم‌تر سایت‌ها، سرعت بارگذاری صفحات را تا دو برابر بیشتر کند. البته این قابلیت تنها بر روی سایت‌هایی کار می‌کند که رمزگذاری نشده‌اند و شاید چنین چیزی بر روی سایت‌هایی با امنیت بسیار بالا همچون سایت بانک‌ها و یا فروشگاه‌های آنلاین همچون آمازون جواب ندهد.

علاوه بر این، کاربران در آینده می‌توانند با ذخیره کردن محتوای یک صفحه اینترنت به صورت کامل، به تمامی ویدئوها، آهنگ ها و تصاویر دسترسی داشته و در حالت آفلاین، از آنها استفاده نمایند. در کنار این ویژگی‌ها، گوگل تلاش دارد تا با عرضه نسخه جدید این مرورگر، به کاربران در پیدا کردن صفحات و مطالب مورد علاقه آنها کمک کند. در صورت تمایل نیز کاربران می‌توانند با ذخیره کردن صفحات پیشنهادی از آنها در حالت آفلاین استفاده کنند. در ابتدا این ویژگی با توجه موقغیت کاربران نمایش داده می‌شود اما در آینده گوگل می‌تواند با توجه به آنچه که شما پیشتر جستجو کرده‌اید، صفحات مختلف را به کاربران پیشنهاد دهد.

بسیاری از این ویژگی‌های جدید همراه با نسخه 54 مرورگر کروم و اواسط اکتبر (اواخر مهر ماه) عرضه خواهد شد و برخی از آنها نیز با عرضه کروم 55 تا اواخر سال میلادی جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*