1 میلیون خریدار از نسخه سالم گلکسی نوت 7

سامسونگ: 1 میلیون خریدار از نسخه سالم گلکسی نوت 7 استفاده می‌کنند

با نزدیک شدن به آغاز ارسال نسخه سالم گلکسی نوت 7 از سوی سامسونگ، این شرکت رسما اعلام کرده است که تا بدین لحظه چیزی حدود 1 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند بدون هرگونه ایرادی در دست مشتریانش است و گوشی ما باقی خریداران نسخه‌های معیوب نیز که به این کمپانی بازگشت داده شده از تاریخ یکم اکتبر (10 مهر) برای مشتریان ارسال خواهد شد.

کمپانی سامسونگ چندی قبل از آغاز نمایشگاه IFA بود که از پرچمدار خانواده گلکسی نوت خود رونمایی کرد. به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان حوزه گوشی های هوشمند این کمپانی به منظور گرفتن فضای رقابت برای دو گوشی هوشمند آیفون 7 و 7 پلاس و همچنین فبلت ال جی وی 20 به عنوان برترین‌های بازار تصمیم گرفت تا زودتر از موعد مقرر خود از این محصول رونمایی کرده و آن را روانه بازار کند.

1 میلیون خریدار از نسخه سالم گلکسی نوت 7

تصویری از یک گلکسی نوت 7 منفجر شده

در حالی که این فبلت خمیده می‌توانست نقطه قوت سامسونگ در سال جاری باشد اما همه ما میدانیم که چنین اتفاقی رخ نداد تا یکی از بدترین سال‌ها برای این شرکت فناوری کره‌ای رقم بخورد. این شرکت پس از عرضه گلکسی نوت 7 به بازار صدها گزارش در خصوص آتش سوزی و انفجار را دریافت کرد. پس از این شکست تجاری آنها فورا با ارسال یک فراخوان جهانی از خریداران درخواست کردند تا این محصولات را برای نمایندگان این کمپانی ارسال کنند و نسخه سالم گلکسی نوت 7 را دریافت کنند. سامسونگ نیز ارسال رسمی نسخه سالم گلکسی نوت 7 را از تاریخ یکم اکتبر و در برخی مناطق تا اواخر این ماه آغاز خواهد کرد.

اینگونه که رویتر در گزارش خود آورده است، سامسونگ به تازگی اعلام کرده چیزی حدود 1 میلیون نسخه سالم گلکسی نوت 7 در دست خریداران محصولات این شرکت در سراسر جهان وجود دارد که کاملا بی خطر بوده و هیچ یک از آن‌ها در معرض گرمای بیش از حد یا انفجار باتری قرار ندارند. در واقع کمپانی چینی و شریک سامسونگ در تولید باتری گلکسی نوت 7 عنوان کرده که در تمامی نسخه‌های گلکسی نوت 7 از یک نوع باتری استفاده کرده است. این می‌تواند مشخص کند که اگر به دیوایس هایی با مارک «ساخت چین» برخوردید نگران موضوع انفجار دیوایس خود نباشید چرا که همگی آن‌ها سالم هستند. از آن جایی که در چین اجازه استفاده از هرگونه دیوایس ساخت Samsung SDI ساخت کره وجود نداد، این شرکت ناچار به ارائه این باتری‌ها برای گلکسی نوت 7 شده است.

در هر صورت وجود 1 میلیون نسخه سالم گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) می‌تواند طی روزهای آینده با تعویض دیوایس های معیوب به بررسی میزان دقیق فروش این فبلت در سراسر جهان کمک کند. بر اساس گزارش‌های اخیر این کمپانی به سرعت در حال کار بر روی حل این مسئله است تا بتواند هر چه بیشتر اعتماد کاربران را برای خرید نسخه سالم گلکسی نوت 7 جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط دروغ تحویل مردم میده،z3پلاس با گرم شدن مشکل جانبی داشت،اما نوت 7 با سابقه انفجار با گرم شدن مشکل جانبی نداره،به جای حل مشکل میگه نترسید منفجر نمیشه