5 میلیون دانلود اپلیکیشن گوگل الو

گوگل الو از مرز 5 میلیون بار دانلود در گوگل پلی گذشت

گوگل الو با تمام نواقص امنیتی که حتی ادوارد اسنودن نیز به آن‌ها اشاره کرده بود کماکان در حال کسب محبوبیت نزد کاربران دو پلتفرم موبایلی اندروید و آی او اس است. با نگاهی به فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی شما درمیابید که بیش از 5 میلیون کاربر این برنامه را دانلود و نصب کرده‌اند. بدون شک به دست آمدن این میزان دانلود طی مدت یک هفته از انتشار Google Allo می‌تواند نشان از موفقیت این برنامه پیام رسان داشته باشد.

هفته گذشته بود که گوگل رسما از اپلیکیشن پیام رسان جدید خود به نام Allo رونمایی کرد. این اپلیکیشن که برای نخستین بار اوایل سال جاری در کنفرانس Google I/O در بین علاقه‌مندان معرفی شده بود تا هفته گذشته هیچگاه عرضه نشد؛ اما اینک اپلیکیشن گوگل الو رسما برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید عرضه شده تا کاربران روز به روز بیشتر از پیش به سمت استفاده از آن رجوع کنند.

اگر به میزان دانلودهای اپلیکیشن گوگل الو در پلی استور گوگل توجه کنید درمیابید که اینک پیام رسان جدید این شرکت آمریکایی چیزی بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است. با توجه به این که این آمار تنها مختص به پلتفرم اندروید خواهد بود، بدون شک با ترکیب کاربران میلیونی دو پلتفرم آی او اس و اندروید اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) این کمپانی موفق شده در عرض یک هفته به طور شگفت انگیزی مخاطبان را به سمت خود بکشاند.

5 میلیون دانلود اپلیکیشن گوگل الو

دستیار گوگل؛ رمز موفقیت پیام رسان گوگل الو

یکی از عاملین موفقیت و قدرتمندی این پیام رسان موبایلی استفاده از دستیار گوگل در آن است که با ارائه امکاناتی هوشمند آن را نسبت به یک پیام رسان استاندارد و معمولی متمایز می‌کند. با این حال اخیرا گوگل به خاطر قابلیت‌های امنیتی پیام رسان الو زیر آتش منتقدین قرار گرفته است. زمانی که این اپلیکیشن منتشر شد، گوگل عنوان کرد که تنها پیام‌ها را به صورت موقتی بازگردانی خواهد کرد و در شرایط استفاده از حالت ناشناس یا Incognito شما غیر قابل شناسایی خواهید بود.

در هر صورت گوگل در پاسخ به ابهامات موجود در خصوص امنیت این پیام رسان موبایلی نوان کرده است که گوگل الو امکان کنترل بر اطلاعات را به کاربران خود خواهد داد. سابقه چت کاربران در سامانه این پیام رسان به ثبت خواهد رسید و زمانی که کاربران بخواهند به سادگی و به صورت دستی آن‌ها قابل حذف هستند. بنابراین شما می‌توانید بسته به نیاز خود بخش‌هایی از مکالمات خود را به طور کلی از سامانه گوگل حذف کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*