تصویر بلک بری DTEK60 منتشر شد

تصویر بلک بری DTEK60 منتشر شد

ایوان بلاس، افشاگر بزرگ گوشی های هوشمند، امروز خبرهای جدیدی را از گوشی بلک بری DTEK60 منتشر کرد. پرچمدار بلک بری که پیشتر خبرهایی در مورد دریافت مجوزهای FCC و WiFi از آن منتشر شده بود، دوباره زیر ذره بین قرار گرفت. در واقع باید گفت که با این مجموعه از اطلاعات، حالا دیگر گوشی بلک بری DTEK60 یک راز پنهان نیست و احتمال معرفی آن وجود خواهد داشت. این گوشی با کد Argon شناخته می‌شود. به تازگی تصویر بلک بری DTEK60 در یک تیزر تبلیغاتی شناسایی شده است.

تصویر بلک بری DTEK60 منتشر شد

حقیقت داستان این است که هفته گذشته شرکت بلک بری در وب سایت رسمی خود اطلاعات مشخصات فنی این گوشی را منتشر کرد. از طرفی به تازگی خبر دریافت مجوزهای FCC امریکا و وای فای نیز به احتمال وجود و معرفی آینده این گوشی قوت بخشید.

تصویر بلک بری DTEK60 منتشر شد

اما تصویری که در بخش بالای شاهد آن هستید مربوط به عکس تبلیغاتی بلک بری DTEK60 است. با بزرگنمایی این تیزر تبلیغاتی و فوکوس بر روی گوشی به نمایش در آمده، تصویر بلک بری DTEK60 به صورتی نسبتا کدر قابل مشاهده است.

تصویر بلک بری DTEK60 منتشر شدبه نظر می‌رسد از نظر طراحی گوشی پرچمدار شرکت بلک بری از صفحه نمایشی با گوشه های منحنی (همانند سری اج سامسونگ) برخوردار باشد. درست همانند آن چیزی که در گوشی بلک بری Priv شاهد آن بودیم. هر چند این سری از اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که قبلا در وب سایت رسمی این کمپانی انتشار یافت، از نظر مشخصات فنی گوشی بلک بری DTEK60 از سخت افزاری بسیار سطح بالا و حرفه ای برخوردار خواهد بود. وجود نمایشگری 5.5 اینچی با دقت QHD (معادل 1440 × 2560 پیکسل) به همراه تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام و میزان حافظه رم چهار گیگابایتی این موضوع را اثبات خواهد کرد. علاوه بر آن این دستگاه از میزان حافظه داخلی پیشفرض 32 گیگابایتی به همراه حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت، درگاه USB Type-C و همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. در حیطه عکاسی، گوشی بلک بری DTEK60 از دوربین اصلی با دقت 21 مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی مجهز به حسگر 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا طراحی نمایشگر این محصول همانند سامسونگ گلکسی نوت 7 خواهد بود؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*