تلویزیون شیائومی Mi TV 3S

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S معرفی شد؛ 4K و ارزان قیمت

همان طور که می‌دانید شرکت چینی شیائومی در تولید و عرضه گوشی های هوشمند ارزان قیمت و مقرون به صرفه شهرت بسیار زیادی دارد. از طرفی اخیرا در عرصه های دیگری از تکنولوژی و محصولات الکتریکی نظیر پهپادها، پاور بانک، دوربین های دیجیتال و دیگر موارد این چنینی نیز ورود کرده است. اما این بار نوبت به بازار تلویزیون های 4K رسیده است. در حقیقت شیائومی به تازگی طی مراسم رسمی خود تلویزیون بسیار مجهزی را معرفی کرده است که از دقت تصویر 4K استفاده کرده و در دو نسخه 55 و 65 اینچی قابل خریداری خواهد بود. تلویزیون شیائومی Mi TV 3S نام دارد و در بازار برخلاف دیگر محصولات 4K با قیمتی بسیار ارزان به فروش خواهد رسید.

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S بسیار ارزان قیمت خواهد بود

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S از حالت HDR پشتیبانی می‌کند. این ویژگی در بسیار از تلویزیون های 4K وجود ندارد. قابلیت HDR تلویزیون ها ویژگی بسیار باارزشی بوده و باعث افزایش کیفیت تصاویر خواهد شد. تا حدی که هم اکنون وجود این ویژگی در یک نمایشگر حتی بیشتر از دقت تصویر آن تبلیغاتی شده است و خریداران بیشتری را به سمت کالا جذب می‌کند.

در نسخه های 55 اینچی این تلویزیون از پنل نمایشی شرکت ال جی استفاده شده است. این در حالیست که در نسخه های 64 اینچی پنل نمایشی کمپانی سامسونگ دیده می‌شود. این دو مدل به ترتیب 525 و 750 دلار قیمت دارند. گرچه در خارج از بازار چین احتمالا باید هزینه بیشتری را برای آن بپردازید.

البته جالب است بدانید که با پرداخت هزینه ای بیشتر نزدیک به 900 دلار می‌توانید به همراه مدل 65 اینچی تلویزیون شیائومی Mi TV 3S سیستم صوتی (بلندگوها و ساب ووفر بیسیم با فرکانس کاری بین 22 تا 30 هرتز) را نیز دریافت کنید. مسلما پرداخت 150 دلار بیشتر برای برخورداری از کیفیت صدای بالا و شفاف، ارزش هزینه آن را خواهد داشت. در صورتی که بخواهید این سیستم صوتی را جداگانه از بازار تهیه کنید، می‌بایست بیشتر از 200 دلار هزینه کنید حال آن که شیائومی این بسته ویژه را با قیمتی بسیار پایین و البته کیفیت بالا ارائه خواهد کرد. در هر صورت اگر تمایل به پرداخت هزینه های اضافی ندارید، شاید بهتر باشد به این نکته نیز اشاره کنیم که نسخه 65 اینچی خود دارای چهار بلندگوی داخلی است.

کیفیت ساخت این محصول بسیار بالاست. میزان ضخامت هر دو نسخه چیزی برابر با 9.9 میلی متر بوده و از طرفی بدنه فلزی آن به همراه طراحی و تراشکاری های خاص کناره ها حاشیه نمایشگر در کنار طراحی آلومینیوم برس خورده پشتی دستگاه، همگی تلویزیون شیائومی Mi TV 3S را به یک محصول چینی لوکس تبدیل می‌کند. شاید مورد آخر باعث شود از اتصال این تلویزیون بر روی دیوار یا سطح عمودی منصرف شوید.

این دو نسخه دارای تراشه Amlogic T966 نیز هستند که اطلاعات مربوط به استریم ویدئویی و همچنین فرمت های گوناگون تصویری را پردازش خواهد کرد. چیپست ذکر شده دارای چهار هسته کورتکس A53 است و از واحد گرافیکی Mali-T830 استفاده می‌کند. میزان حافظه رم این تلویزیون برابر با دو گیگابایت بوده و از سویی دیگر دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض نیز هست. استریم ویدئویی تحت استاندارد 802.11ac وای فای و با فرمت H.265 با دقت 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه قابل پخش خواهد بود. علاوه بر آن این محصول دارای برنامه های نرم افزاری شرکت شیائومی به همراه کارائوکه نیز هست. به همراه سیستم کامل کارائوکه شامل میکروفون بیسیم، 90 دلار بیشتر می‌بایست بپردازید. در بخش زیر می‌توانید تصاویر مربوط به تلویزیون شیائومی Mi TV 3S را تماشا کنید:

در نهایت نظرتان در مورد این تلویزیون 4K چیست؟ آیا می‌توانیم شاهد رشد بازار تلویزیون های 4K در آینده نزدیک باشیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سید مجتبی قنادزاده

    قیمت تلویزیون 43 اینچ را می خواهم