مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ در بنچمارک GFXBench فاش شد

مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ در بنچمارک GFXBench فاش شد

به تازگی مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ در بنچمارک جی اف ایکس بنچ لو رفته است. اگر این اطلاعات درست باشند، احتمالا تا یکی دو ماه ماه دیگر شاهد عرضه‌ شدن قدرتمندترین اسمارت فون تاشو در تاریخ این مدل‌ها خواهیم بود، زیرا سامسونگ از مشخصات سخت افزاری بسیار جذابی برای تولید آن استفاده کرده است.

مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ در حالی لو رفته است که پیش از این هم این گوشی تاشوی جدید با نام رمزی SM-W2017 شناخته می‌شد و چندین تصویر و کانسپت مختلف نیز تا به حال از آن منتشر شده است. مطمئنا این اسمارت فون برای افرادی که علاقه با ظاهر و فرم بدنه‌ی گوشی های هوشمند تاشو دارند و در عین حال هم میخواهند از مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های نرم افزاری ویژه‌ی گوشی های پرچمدار بازار برخوردار شوند، حکم یک گجت طلایی را خواهد داشت.

طبق اطلاعات مندرج در جدول نتایج تست بنچمارک GFXBench، گوشی SM-W2017 سامسونگ دارای سنسور تشخیص اثر انگشت و یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۲ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و این باتری از فناوری شارژ سریع نیز استفاده خواهد کرد. نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی (که البته احتمالا اندازه‌ی صحیح نمایشگر، ۴.۲ اینچ باشد) که هنوز تکنولوژی ساخت آن مشخص نشده است، در حکم تاچ اسکرین این گوشی هوشمند عمل خواهد کرد.

با دیگر مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ آشنا شوید

مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ در بنچمارک GFXBench فاش شد

پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ که در فرکانس ۲.۱ گیگاهرتزی کلاک شده است به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۵۳۰، مغز متفکر این اسمارت فون تاشو را تشکیل خواهند داد. مجهز بودن به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و دوربین ۵ مگاپیسکلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی تصویری نیز از دیگر مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ خواهند بود.

طبق اطلاعات این بنچمارک، اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به صورت پیشفرض بر روی گوشی SM-W2017 سامسونگ نصب خواهد بود و احتمالا اولین فاز عرضه‌ی آن هم در کشور چین و از ماه آینده آغاز خواهد شد. البته ممکن است که هر علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند تاشو با دیدن این مشخصات و توضیحات برای وسوسه‌ی اسمارت فون جدید کمپانی کره‌ای وسوسه شود، اما باید بدانید که حدود قیمت ۱۴۹۸ دلار برای این گجت قدرتمند پیش‌بینی می‌شود و این موضوع احتمالا تصمیم گیری برای خرید آن را سخت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*