عکس گرفتن از صفحه آیفون 7

آموزش عکس گرفتن از صفحه آیفون 7 و 7 پلاس

آیفون 7 همراه با دکمه Home جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته و دیگر در آن خبر از دکمه فیزیکی قدیمی نیست. هر چند شاید تا کنون توجه نکرده باشید، اما عملکرد این دکمه به هنگام فشار دادن، شباهت بسیار زیادی به نسخه فیزیکی سابق دارد. ممکن است برخی از کاربران در انجام کارهایی که در گذشته به کمک این دکمه انجام می‌دادند، کمی سردرگم شوند. یکی از این موارد اسکرین شات یا همان عکس گرفتن از صفحه آیفون 7 (iPhone 7) با دکمه جدید است.

آموزش اسکرین شات یا عکس گرفتن از صفحه آیفون 7 ؛ کافی‌ست دکمه Home و Power را به صورت همزمان نگه دارید!

بهتر است ابتدا توضیحی مختصر در مورد دکمه Home جدید آیفون 7 دهیم. زمانی که دستگاه را خاموش کرده و این دکمه را فشار می‌دهید، با اینکه هیچ احساسی از کلیک کردن یا فشار دادن آن وجود ندارد، متوجه عملکرد آن با استفاده از موتور ویبره می‌شوید. این همان موتور “Taptic Engine” اپل است که می‌تواند دستورات سابق را با شکلی جدید انجام دهد. شاید یکی از مواردی که باعث شده تا سازندگان کلید فیزیکی را حذف کنند، جلوگیری از هرگونه احتمال خراب شدن در طولانی مدت باشد، موضوعی که برای بسیاری از گوشی های هوشمند بازار وجود دارد.

با این حال نباید در عکس گرفتن از صفحه آیفون 7 و 7 پلاس سردرگم شوید چرا که روند آن همانند گذشته است. برای انجام این کار، کافی‌ست دکمه Home و دکمه فیزیکی پاور (یا قفل کردن) گوشی را به صورت همزمان فشار داده و نگه دارید. توجه داشته باشید که شما باید دکمه Home را فشار دهید تا با استفاده از سیستم فشاری تعبیه شده در این گوشی، عکس گرفتن به درستی انجام شود. چنین موضوعی را برای این می‌گوییم که ممکن است برخی از کاربران همانند گذشته، منتظر روشن شدن چراغ این دکمه باشند.

عکس گرفتن از صفحه آیفون 7

پس از گذشت مدتی کوتاه، صفحه نمایش برای لحظه‌ای چشمک زده و تصویر مورد نظر در گالری گوشی ذخیره می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*