مشکلات باتری گلکسی نوت 7 تعویض شده

مشکلات جدید در باتری دیوایس های گلکسی نوت 7 تعویض شده!

در حالی که سامسونگ تعویض دیوایس های مشکل دار گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را آغاز کرده است، از کره جنوبی گزارش می‌رسد که چند مصرف‌کننده‌ی تحویل‌گیرنده نسخه سالم این گوشی‌ها این بار با مشکلات جدیدی نظیر سرعت کم شارژ و تخلیه زودهنگام شارژ باتری روبه رو شده‌اند. هرچند که تا بدین لحظه این گزارش‌ها تنها مختص به کره جنوبی بوده و از سایر نقاط دنیا چنین مسائل جدیدی شنیده نمی‌شود.

سامسونگ با حرکتی روان و رو به جلو طی سال‌های اخیر روند خوب خودش را در بهبود نسل‌های مختلف گوشی های هوشمندش طی می‌کند. آن‌ها پس از اینکه اپل به عنوان یکی از جدی‌ترین رقبایشان تصمیم بحث برانگیز حذف جک 3.5 میلی متری هدفون در پرچمدار خود را در دستور کار قرار داد، فرصت خوبی را برای عرضه اندام و سهم خواهی هرچه بیشتر بازار گوشی های هوشمند جهان به دست آوردند.

با این حال ماه گذشته سامسونگ با عرضه عجولانه تازه‌ترین پرچمدار فبلت‌هایش، گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) به بازار این موقعیت را به کلی خراب کرد. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید باتری این گوشی های هوشمند صاحبانشان را حسابی به دردسر انداخته و اشکالات بزرگی را به بار آورند. بخشی از گلکسی نوت های فروخته شده دارای باتری نا امنی بودند که در برخی گزارش‌ها ما حتی انفجار این گوشی های هوشمند در حال شارژ را نیز شنیده‌ایم.

این شرکت کره ای به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان خیلی سریع به این قضیه واکنش نشان داد و مسئولیت نظارت کنترل کیفیت را برای رفع هر چه زودتر این مشکلات بر عهده گرفت. آن‌ها استفاده از باتری‌های ساخت Samsung SDI، یکی از دو شرکت تامین کننده باتری این گوشی های هوشمند را متوقف کردند و از کاربران خود خواستند تا با بازپس فرستادن دیوایس های خود، به طور رایگان یک گلکسی نوت 7 ایمن را تحویل بگیرند.

مشکلات باتری گلکسی نوت 7 تعویض شده

در همین راستا به روزرسانی های نرم افزاری نیز منتشر شد تا با قرار دادن محدودیت بر سر راه شارژ گوشی، به طور جدی از اتفاقات بعدی جلوگیری شود. اینک دیگر جایگزینی دیوایس‌های گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) سالم آغاز شده تا کمی از نگرانی‌های خریداران در استفاده از گوشی هوشمند خود کاسته شود. متاسفانه با این حال حتی برخی از دیوایس‌های جایگزین نیز از مشکلاتی در بخش باتری خود برخوردار هستند!

YTN به عنوان یک شبکه خبری کره‌ای گزارش می‌دهد که برخی از کاربران تحویل گیرنده دیوایس های سالم گلکسی نوت با مشکلاتی در تخلیه شارژ باتری و مسائلی از این دست روبه رو هستند. یکی از کاربران این محصولات عنوان کرده که قادر نیست پس از رسیدن شارژ دیوایس به 10 درصد آن را به میزان بیشتری شارژ کند. خود خبرنگار این شبکه نیز با تست همان دیوایس عنوان می‌کند که در 39 دقیقه شارژ این دستگاه تنها 26 درصد باتری شارژ شده است.

سرعت کم شارژ و تخلیه زودهنگام شارژ باتری دیوایس های گلکسی نوت 7 تعویض شده

در ادامه این گزارش آمده است که با این سرعت برای رسیدن به شارژ کامل گلکسی نوت 7 نیازمند زمانی حدود دو ساعت و نیم بوده‌اند. در حال حاضر چندین گزارش از این دست از سوی کاربران کره ای گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شده است ولی هنوز تحویل گیرندگان دیوایس‌های جایگزین در سایر نقاط جهان هنوز چنین مشکلاتی را گزارش نکرده‌اند. چند نسل گذشته گوشی های هوشمند سامسونگ همراه با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد به خوبی این محصولات را نزد خریداران محبوب کرده‌اند اما مشکلات ایمنی که با جدیدترین پرچمدار سامسونگ به بار آمد، بدون شک صدمه جدی را به شهرت و نام این برند کره‌ای وارد می‌کند. خوشبختانه این مسئله تنها در کره جنوبی دیده شده است، بنابراین امیدواریم که جایگزین کردن دیوایس های گلکسی نوت 7 حاوی مشکل بار دیگر در مقیاسی بزرگتر سایر مصرف کنندگان را در بر نگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*