آیفون 7 پلاس سفید

تصور می‌کنید در آینده شاهد عرضه آیفون 7 پلاس سفید خواهیم بود؟

پیش‌تر اپل رنگ‌های جدید مشکی و جت بلک (مشکی براق) را برای گوشی های هوشمند آیفون 7 (iPhone 7) و 7 پلاس (iPhone 7 Plus) در نظر گرفته بود که با استقبال کاربران نیز رو به رو شد. از آنجایی که پیش از این شاهد رونمایی محصولاتی جدید از سوی اپل با رنگ سفید بوده‌ایم، نظریه‌های مختلفی در مورد احتمال یک دست کردن گجت های این شرکت وجود دارد که از جمله آنها، عرضه آیفون 7 پلاس سفید رنگ است. شاید تصویر ماکتی که در بالا قرار گرفته، بتواند نگاهی به آینده آیفون داشته باشد.

ماکت آیفون 7 پلاس سفید تا چه اندازه می‌تواند به آینده پرچم دار اپل شباهت داشته باشد؟

پیش از این آیفون 7 در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رز گلد در اختیار کاربران قرار گرفته بود که به نوعی همه آنها می‌توانند به رنگ سفید شباهت داشته باشند. بدون شک اگر اپل بخواهد پرچمداران بعدی خود را با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار دهد، هیچ کسی ناراحت نمی‌شود. هر چند، تصویری که مشاهده می‌کنید توسط یک تیم روسی طراحی شده و در آن، آیفون 7 پلاس سفید مات به تصویر کشیده شده است، اما این احتمال نیز وجود دارد که اپل در آینده از رنگی همچون سفید مرواریدی استفاده کند، رنگی که در گذشته برای مک بوک‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. بهتر است یادآوری کنیم که آیفون 4 اس نیز با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

البته هیچ خبر یا صحبتی از سوی اهالی کوپرتینو در رابطه با عرضه آیفون سفید در میان نیست و این طرح، می‌تواند تنها یک پیش‌بینی از سوی کاربران باشد. اگر آیفون 7 پلاس سفید وارد بازار شود، شما به فکر خرید این گوشی هوشمند خواهید بود؟ اگر پاسختان مثبت است، می‌توان نتیجه گرفت که تقاضا برای محصولات اپل با رنگ‌های دیگر بالاست و شاید همین موضوع باعث تجدید نظر اپل در انتخاب رنگ‌بندی این گوشی هوشمند شود.

در نهایت باز هم اشاره می‌کنیم که ممکن است هیچگاه شاهد ورود آیفون 7 پلاس سفید به بازار نباشیم، اما احتمالا افرادی باشند که در صورت عرضه آن توسط اپل، به فکر خریدش باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*