پیش فروش اکسپریا ایکس زد کلید خورد ؛ عرضه در 11 مهر

پیش فروش اکسپریا ایکس زد کلید خورد؛ عرضه در 11 مهر

سونی در نمایشگاه IFA 2016 از دو گوشی خانواده X یعنی اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ) و اکسپریا ایکس کامپکت (Xperia X Compact) رونمایی کرد. محصولاتی که با وجود امکانات نسبتا خوبی که دارند، به نظر می‌رسد می‌توانند جای خالی گوشی‌های هوشمند سونی را در بازارهای جهانی پر کنند.

گوشی اکسپریا ایکس زد از خانواده ایکس و پرچمدار جدید سونی است

بر کسی پوشیده نیست که با وجود گوشی‌هایی مانند آیفون، سونی نمی‌تواند بزرگترین عرضه‌کننده گوشی هوشمند در ایالات متحده باشد، اما با این وجود، خیلی از کاربران آمریکایی مشتاقانه اخبار مربوط به معرفی گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت را دنبال می‌کنند و این اشتیاق دو چندان می‌شود وقتی خبر از عرضه این گوشی‌ها در ایالات متحده به میان می‌آید.

امروز سونی اعلام کرد که گوشی اکسپریا ایکس زد در ایالات متحده قابل سفارش است. کاربران از هم اکنون می‌توانند اکسپریا ایکس زد را با قیمت 699 دلار در رنگ‌های آبی و نقره‌ای و 717.59 دلار در رنگ مشکی از وب‌سایت آمازون سفارش دهند. این در حالی است که سونی قبلا تاریخ عرضه گوشی را 2 اکتبر (11 مهر) عنوان کرده بود. این گوشی علاوه بر سایت آمازون، در وب‌سایت بست بای (Best Buy) و دیگر وب‌سایت‌های خرده‌فروش نیز قابل خرید است.

پرچمدار جدید سونی در دل خود از تراشه رده‌بالای کوالکام اسنپدراگون 820 با گرافیک Adreno 530 میزبانی می‌کند. حافظه این گوشی نیز از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است. اکسپریا ایکس زد همچنین مجهز به یک باتری قدرتمند 2900 میلی‌آمپر ساعتی است که شارژ آن در طی مدت 3 ساعت از 0 به 100 می‌رسد.

صفحه نمایش گوشی جدید سونی یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.2 اینچی است که با تکنولوژی گوریلا گلس 4 محافظت شده است. دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور 23 مگاپیکسلی است که قابلیت تثبیت تصاویر در 5 محور را دارد و از این حیث منحصربه‌فرد است. دوستداران عکاسی سلفی نیز می‌توانند با استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی و لنز واید گوشی اکسپریا ایکس زد ، عکس‌هایی فو‌ق‌العاده شفاف و باکیفیت از خود بگیرند. و در آخر اینکه پرچمدار جدید سونی مجهز به اندروید مارشملو است که به گفته سازندگان، به زودی آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این موبایل از خانواده X هستند نه از خانواده Z .
    اصلاح کنین

  2. کاش پول داشتم میخریدمش.خیلی خوشم اومده ولی کو پول خخخ