گوشی جدید شیائومی

گوشی جدید شیائومی تاییدیه تنا را به دست آورد

گوشی جدید شیائومی در تنا ظاهر شد و مشخصات منتشر شده خبر از یک گوشی میان‌رده می‌دهد. 27 سپتامبر (6 مهر ماه) نزدیک است و انتظار می‌رود که شیائومی در آن روز از یک یا دو گوشی هوشمند بالارده خود رونمایی کند. برخی معتقدند که این دو دستگاه، گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) و شیائومی Mi 5s Plus خواهد بود و گروهی دیگر بر این باورند که اصولا این دو مدل وجود خارجی نخواهند داشت. این دسته از افراد می‌گویند که به جای این دو گوشی ما به زودی شاهد معرفی شیائومی می نوت اس (Xiaomi Mi Note S ) خواهیم بود.

امکان ندارد که زودتر از 27 سپتامبر دریابیم که کدام گروه درست می‌گویند، اما خبر دیگری نیز درباره شیائومی وجود دارد. یک گوشی جدید شیائومی توسط آژانس نظارتی چین، تنا تایید شده است. این دستگاه دارای شماره سریال 2016051 بوده و اگر قرار باشد روز سه شنبه تنها گوشی معرفی شده توسط شیائومی باشد، بسیار ناامید کننده خواهد بود. مشخصات درج از این گوشی آن را در پایین‌ترین قسمت از دستگاه‌های میان‌رده قرار می‌دهد.

گوشی جدید شیائومی در تنا رویت شد؛ مشخصات منتشر شده گوشی میان‌رده‌ای را معرفی می‌کند

این گوشی جدید شیائومی که توانسته تاییدیه تنا را به دست آورد دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5 اینچی TFT با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده و یک پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز به آن قدرت می‌دهد. این پردازنده به احتمال زیاد Helio X20 یا Helio X25 مدیاتک خواهد بود. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Mali-T880 قرار گرفته که دارای فرکانس 780 مگاهرتز یا  850 مگاهرتز است. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده که از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. در زیر ماژول دوربین پنل پشتی نیز یک سنسور اثر انگشت جای گرفته است.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب تعبیه شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط ویدئویی، دوربینی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است. این بسته تکنولوژیکی مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو بوده و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می‌کند. معمولا تنا در وب سایت خود تصاویر دستگاه مورد نظر را قرار می‌دهد. این گوشی جدید شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نشده است. در زیر تصاویر مربوط به آن را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*