تبلیغات هواوی نوا و نوا پلاس به قابلیت‌های عکاسی آنها اشاره دارد

تبلیغات جدید هواوی نوا و نوا پلاس به قابلیت‌های عکاسی آنها اشاره دارد

همان طور که احتمالا میدانید شرکت هواوی طی رویداد IFA 2016 از گوشی های جدید خود با نام های نوا (Nova) و نوا پلاس (Nova Plus) رونمایی کرد. علاوه بر آن چندی بعد قیمت های نهایی این دو گوشی نیز مشخص شدند. حالا این شرکت چینی در حال نمایش تبلیغات هواوی نوا و نوا پلاس است که به قابلیت های عکاسی دوربین این گوشی ها اشاره دارد.

هر سه ویدئو منتشر شده از سوی هواوی، به قدرت بالای دوربین اصلی و سلفی گوشی های هواوی نوا و نوا پلاس اشاره دارند. هر دو گوشی در بخش عکاسی سلفی از دوربینی مشابه با دقت 8 مگاپیکسل به همراه تعداد بسیار زیادی از افکت ها و فیلترهای گوناگون زیباسازی چهره برخوردار هستند. اما در دوربین اصلی داستان کمی متفاوت است.

تبلیغات هواوی نوا و نوا پلاس به قابلیت‌های عکاسی آنها اشاره دارد

نوا پلاس دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است و وجود سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز به همراه فیلم برداری با دقت 4K از دیگر مشخصات آن به حساب می‌آید. این در حالی است که دوربین گوشی نوا دارای حسگری با دقت 12 مگاپیکسل بوده و همانند نسخه قبلی از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز به همراه فیلم برداری با دقت 4K استفاده می‌کند. هر چند در این مدل خبری از سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر نیست.

شرکت هواوی در مورد این دو گوشی و دوربین آنها این طور اضافه می‌کند که با استفاده از نوا و نوا پلاس اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

شرکت هواوی هنوز در مورد نحوه عرضه این دو گوشی حرفی به میان نیاورده است. اما احتمالا در منطقه امریکا می‌بایست شاهد عرضه آن باشیم. هر چند هم اکنون خبرهایی مبنی بر عرضه نسخه نوا پلاس به کانادا در ماه اکتبر به گوشی می‌رسد. در نتیجه به احتمال بسیار زیاد چندی بعد این گوشی را در فروشگاه های امریکا نیز ملاقات خواهیم کرد. اما آیا در ایران می‌توانیم این گوشی ها را با قیمتی مناسب خریداری کنیم؟! در هر صورت در بخش زیر شاهد نمایش سه ویدئو مربوط به تبلیغات هواوی نوا و نوا پلاس هستید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من از مسولین این سایت خوب خواهش میکنم از دفتر هواوی ایران یا شرکت وارد کننده این محصولات یک پرس و جویی بکنند که چرا محصولاتی که چندین ماه از معرفی آنها میگذره هنوز وارد نشده اند . یا اصلا وارد خواهند شد یا نه .
    مثال : P9 plus که رسما اینجا معرفی شد ولی دربازار نیست یا آنر 8 و V8 .
    ما که هرچقدر به هواوی ایمیل زدیم جواب مشخصی نگرفتیم.
    با تشکر

  2. واقعا کیفیتش خوبه ایولا به هواوی