آیا گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ ماه آینده عرضه خواهد شد ؟

مدتی است که تصاویر بسیاری از گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ منتشر می‌شود، اکنون باتوجه به شایعات جدید به احتمال زیاد این اسنارت فون در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آنطور که پیدا است گوشی تاشو جدید سامسونگ، اندرویدی بوده و شماره مدل آن SM-W2017 است که با کد وایرون در حال ساخت است. گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ دارای صفحه نمایش 4.2 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل و قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون 820، پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 و رم 4 گیگابایتی تامین خواهد شد، حافظه داخلی آن 64 گیگابایت بوده که هنوز قابل ارتفا بودن آن مشخص نیست.

دیگر جزئیات این گوشی هوشمند شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و در کمال تعجب شایعه شده که گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ به سنسور اثر انگشت مجهز است. این دیوایس از باتری 2000 میلی آمپری بهره‌مند شده و از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو نیز به طور پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

شایعات بسیاری درباره تاریخ عرضه و همچنین قیمت گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ منتشر شده است که شاید دور از واقعیت باشند، اما بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، این دیوایس یک دیوایس بالا رده بوده و احتمالا با قیمت 1498 دلار در بازار آزاد عرضه شود. در حال حاضر افراد بسیاری وجود دارند که مشتاق به خرید گوشی‌های هوشمند تاشو هستند، اما گزینه‌های موجود در بازار کم است و بدون شک این دیوایس سامسونگ فروش خوبی را در بازار جهانی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر پر رو هست این سامسونگ بعد از اون افتضاح انفجار گوشیهاش باز

    از رو نمیره

    یه شانس گنده داره و یه حماقت از طرف خریداراش

    رمز موفقیتش اینه

    • هیچ خریداری اندازه ی خریداران اپل احمق نیستن…سامسونگ همیشه برترین کمپانی بوده و هست…سامسونگ تا الان آدم نکشته که اپل یک دختر 23 ساله چینی رو کشت…داره یواش یواش گندکاریهای اپل برای بزرگ جلوه دادن آتش سوزیهای نوت 7 رو میشه…اون آتش گرفتن نوت 7 که باعث سوختن ماشین شد ساختگی بوده و صددرصد کار طرفداران اپل و مدیران این کمپانی حرومزاده هست
      زنده باد سامسونگ و مرگ بر اپل دزد