گلکسی نوت 7 معیوب

گلکسی نوت 7 معیوب را نمی‌توانید بیش از 80 درصد شارژ کنید

همان طور که احتمالا می‌دانید به جهت رفع کامل مشکلات به وجود آمده برای گوشی های گلکسی نوت 7 معیوب شرکت سامسونگ طرح فراخوانی این سری از فبلت ها را در سرتاسر دنیا اجرایی کرده است. اما در هر صورت باز هم کاربران و خریدارانی هستند که بر هر دلیل گوشی معیوب خود را ارائه نکرده و یا از انجام این کار عمدا خودداری می‌کنند. سامسونگ به منظور عدم ایجاد خطر انفجار گلکسی نوت 7 تدابیر خاصی اندیشیده است. 

سامسونگ اجازه نمی دهد گلکسی نوت 7 معیوب را نمی‌توانید بیش از 80 درصد شارژ کنید !

شرکت سامسونگ به منظور جلوگیری از آتش سوزی گلکسی نوت 7 معیوب اجازه شارژ شدن باتری آن بیش از 80 درصد را نخواهد داد. این کمپانی کره ای تقریبا یک ماه پیش طرح فراخوانی بزرگ گوشی های گلکسی نوت 7 را به دلیل مشکل در باتری آنها آغاز کرد و هفته پیش نیز بروزرسانی ویژه ای را برای این دسته از گوشی ها ارسال کرد که به موجب آن، گوشی های گلکسی نوت 7 معیوب نتوانند بیش از 60 درصد شارژ شوند. اما امروز خبر رسیده است که شارژ کردن گلکسی نوت 7 معیوب تا میزان 80 درصد قابل انجام خواهد بود.

گلکسی نوت 7 معیوب را نمی‌توانید بیش از 80 درصد شارژ کنید

بر اساس موارد ذکر شده از سوی وب سایت Sammobile هم اینک در بخش تنظیمات این گوشی بخشی وجود دارد که به کاربر این پیشنهاد را خواهد داد که آیا قصد دارد حداکثر میزان شارژ گوشی بر روی 60 درصد تنظیم شود یا خیر. در صورت غیر فعال سازی این قابلیت امنیتی، حداکثر میزان شارژ باتری گوشی بر روی 80 درصد تنظیم خواهد شد. در نتیجه باتری گوشی به هیچ وجه و در هیچ حالتی بیش از این مقدار شارژ نخواهد شد. هنوز معلوم نیست که آیا گوشی های گلکسی نوت 7 نسخه امریکا نیز این بروزرسانی نرم افزاری را دریافت کرده‌اند یا نه. در هر صورت احتمالا در آینده نزدیک سامسونگ به طور رسمی این موضوع را اطلاع خواهد داد و در مورد آن شفاف سازی خواهد کرد.

در هر صورت جالب است بدانید که هم اکنون اکثر اپراتورهای مخابراتی امریکایی گوشی گلکسی نوت 7 جدید و سالم را در فروشگاه های خرده فروشی خود موجود دارند. شرکت سامسونگ تعداد 500 هزار واحد گلکسی نوت 7 جدید را برای این سری از شرکت های مخابراتی ارسال کرده است که البته بسیاری از آنها به منظور ارائه به کاربرانی که از گلکسی نوت 7 معیوب استفاده می‌کردند، کنار گذاشته شده است. اما با این حال در امریکا تنها نیمی از گوشی های گلکسی نوت 7 معیوب به جهت جایگزین شدن تحویل داده شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*