آتش گرفتن نوت 7

سامسونگ: ما 26 گزارش نادرست از آتش گرفتن نوت 7 دریافت کردیم

به تازگی سامسونگ اطلاعات جالبی در مورد آتش گرفتن نوت 7 منتشر کرده که احتمالا برای شما نیز جذاب باشد. اینطور که مدیران سامسونگ اعلام کرده‌اند، پس از فراخوانی جهانی گلکسی نوت 7، 26 مورد از گزارشات منتشر شده از آتش گرفتن نوت 7 نادرست بوده است. 9 مورد از این گزارش‌ها توسط کاربران آمریکایی، 3 مورد توسط کاربران کره‌ای، 2 مورد توسط کاربرانی فرانسوی و دیگر موارد توسط افرادی از کشورهای کرواسی، عراق، سنگاپور، فیلیپین و … اعلام شده بودند که همگی نادرست بودند.

جدیدترین گزارش سامسونگ، نشان می‌دهد که 26 مورد از گزارشات منتشر شده در مورد آتش گرفتن نوت 7 نادرست بوده است

شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم در 12 مورد از 26 گزارشی آتش سوزی که به دست سامسونگ رسیده، هیچ ایرادی در دستگاه ارائه شده به شرکت، مشاهده نشده است. در 7 مورد دیگر از شکایات نیز امکان برقراری تماس با صاحبان این گوشی هوشمند وجود نداشته. در هفت مورد آخر نیز کاربران یا از شکایت خود صرف نظر کرده و یا اعلام کرده بودند که گوشی خود را دور انداخته‌اند!

علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده که بعضی از کاربران با فرستادن تصویری از یک گلکسی نوت 7 سوخته که در فضای مجازی پیدا کرده بودند، یک گوشی جدید را از این شرکت درخواست کرده‌اند. حتی برخی از کاربران مدعی شده‌اند که به هنگام رانندگی، متوجه آتش گرفتن نوت 7 خود شده و آن را از ماشین بیرون انداخته‌اند. برخورد سامسونگ با این موارد، در شرایطی که این شرکت زیر ذره بین بسیاری از سایت‌ها، مجلات، کارشناسان و … قرار داشت، کار فوق‌العاده دشواری بوده چرا که این دسته از افراد هیچ سندی برای ادعای خویش نداشته و تنها به دنبال دریافت یک گوشی سالم بوده‌اند. همچنین هر گونه موضع گیری سامسونگ در این زمینه، نتیجه‌ای جز آسیب دیدن به این برند بزرگ کره‌ای نداشته است.

به هر صورت به نظر می‌رسد که حالا سامسونگ مشکل آتش گرفتن نوت 7 را برطرف کرده و دستگاه های جدید را با علامت‌های مخصوص، در اختیار کاربران قرار داده است. فروش این گوشی هوشمند نیز طبق روال عادی، از تاریخ 29 سپتامبر (8 مهر ماه) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 26 هزار تا هم گزارش درست دریافت کردیم.