دو درصد از خریداران آیفون 7 قبلا گوشی اندرویدی داشته اند

هرچند مدت زمان زیادی از عرضه گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس به بازار نمی‌گذرد، با این حال طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت Piper Jaffray ، حدود 98 درصد از افرادی که تاکنون اقدام به خرید آیفون 7 اپل کرده اند ، پیش از آن نیز صاحب یکی از مدل های آیفون بوده و تنها 2 درصد از آنها گوشی اندرویدی داشته اند.

بررسی‌های اولیه صورت گرفته توسط شرکت Piper Jaffray، نشان می‌دهد که  54 درصد از علاقه‌مندان به برند اپل، قصد خرید آیفون 4.7 اینچی را داشته و این در حالی است که 46 درصد دیگر خواستار خرید آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی هستند.

لازم به ذکر است که این بررسی صرفا بر روی 83 نفری که در صف خرید آیفون‌های جدید حضور داشته‌اند صورت گرفته، از این رو آمار ارقام آن چندان هم جامع و معتبر نیست. در هر حال در گوشه دیگری از این گزارش آمده است، علی‌رغم آنکه امسال خریداران در صف، بیشتر آیفون‌های 4.7 اینچی را ترجیح می‌دهند، با این حال در دو سال اخیر این علاقه‌مندان به برند اپل ترجیح می‌دادند که به استفاده از آیفون‌های 5.5 اینچی روی آورند.

آیفون 7نکته جالب دیگر اینکه، 98 درصد افرادی که در صف خرید آیفون‌های جدید حضور داشته‌اند، پیش از این نیز از دستگاه‌های قدرت گرفته از iOS استفاده می‌کردند و این یعنی آنکه تنها دو درصد از خریداران آیفون 7 قبلا گوشی اندرویدی داشته‌اند.

علاوه بر این برآورد می‌شود که 30 درصد از دارندگان گوشی آیفون 6 تصمیم گرفته‌اند که نسخه جدید این گوشی هوشمند را خریداری کنند و این در حالی است که 23 درصد کسانی که در صف خرید آیفون ۷ بودند هم پیش‌تر از آیفون 6 اس استفاده می‌کردند.

با چشم پوشی از نبود مدل‌های خاصی از گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس در بازار، 63 درصد از این افراد ترجیح می‌دهند که نسخه 128 گیگابایتی آیفون جدید را خریداری کنند و این رقم برای علاقه‌مندان به نسخه‌های 32 و 256 گیگابایتی آیفون 7 هم به 19 و 18 درصد رسیده است. در پایان نیز آمده است که 32 درصد از افرادی که قصد خرید آیفون‌های جدید را دارند، ممکن است در سال جاری به لیست استفاده کنندگان اپل واچ نسل جدید اضافه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*