رونمایی از گوشی گوگل پیکسل

تایید رویداد خبری گوگل در 13 مهر؛ این تیزر ویدیویی نوید گوگل پیکسل را می دهد

کمپانی گوگل با انتشار یک تیزر کوتاه ویدیویی مربوط به میزبانی یک رویداد خبری در 13 مهر، به شایعه رونمایی از گوشی گوگل پیکسل را بیش از پیش قوت بخشیده است. در این تیزر ویدیویی ما شاهد یک شی شبیه به تبلت و یا گوشی هستیم و در زیر صدای آن نیز موسیقی با مضمون بیا عشق جدید را بگیر شنیده می‌شود تا ما بیش از پیش به عرضه این گوشی جدید توسط گوگل امیدوار باشیم.

گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال در راه هستند؛ اینها گوشی‌های هوشمند سال 2016 کمپانی گوگل هستند و قرار است جایگزین محصولات نکسوس شوند. مدت‌هاست شایعات زیادی پیرامون این دو گوشی هوشمند به گوش می‌رسد که احتمال دارد هر دو به رویداد 13 مهر گوگل مربوط شوند؛ هرچند که هنوز هیچ یک از این دو گوشی رسما توسط خود این کمپانی تایید نشده‌اند.

گوگل ساعاتی پیش این رویداد را با ارسال یک تیزر ویدیویی در یوتیوب رسما تایید کرد. در این ویدیو که مواردی همچون تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) و لوگو گوگل دیده می‌شود. همچنین شاهد یک شی تبلت مانند هستیم که البته می‌تواند یک گوشی هوشمند نیز باشد. بنابراین بار دیگر گوگل با این تیزر تایید می‌کند بله گوشی گوگل پیکسل تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شود!

تیزر جدید گوگل پیام های غیر مستقیمی از معرفی دو گوش گوگل پیکسل در 13 مهر دارد

این ویدیو کاملا کوتاه است و هیچ چیز را به طور واضح برای رویداد مهر ماه گوگل تایید نمی‌کند. اگر چه این ویدیو حاوی مواردی است که می‌تواند ما را به گوشی گوگل پیکسل برساند. به عنوان مثال همراه با این تیزر ویدیویی موسیقی نیز شنیده می‌شود که در آن عبارت “Come And Get your Love” به معنی بیا و عشق جدیدت را بگیر دو بار تکرار می‌شود. بدون شک این موسیقی به علاقه‌مندان برند گوگل می‌خواهد بفهماند که در این رویداد خبری محصول جدیدی برای دوست داشتن رونمایی خواهد شد. بدین ترتیب می‌توان کلمه «جدید» را به نوعی خط زدن نام گوگل بر روی برند نکسوس و عرضه محصولاتش تحت برند پیکسل (که سال گذشته شاهد عرضه تبلتی با همین برند از سوی گوگل بودیم) دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*